Brudbåge???
Hej!
Börjat fundera över bordsdekorationer till bröllopsfesten. Vad ska man ha??
Brudbåge framför brudparet, existerar det idag
Tacksam för tips på blomdekorationer!
Hej!
Börjat fundera över bordsdekorationer till bröllopsfesten. Vad ska man ha??
Brudbåge framför brudparet, existerar det idag
Tacksam för tips på blomdekorationer!
Gällande brudbåge så är ju det så klart en smaksak och hur det passa in. Vi kommer sitta mot en fönster ut mot en äng så där känns en brudbåge överflödig, och i övrigt skulle nog inte jag vilja ha det ändå. Har inte sett det på bröllop jag varit på.
Vi kommer ha rätt enkla bordsdekorationer i form av slingrande blommor, typ murgröna och ljuslyktor på vita dukar. Miljön runt omkring är så fin med stora öppna fönster mot naturen så vi vill inte överdekorera stället.
Som allt annat så är det ju inte smakfråga. Jag är less is more medan andra är precis åt andra hållet.
Hej,
Vi ska sitta i en ganska stor lokal utan någon fin äng bakom oss (bara en vanlig vägg) så jag vill ha en båge med fina blommor. Fast jag vet inte riktigt hur jag ska få tag i en båge. Kanske borde leta reda på en smed...
min florist har ett stort hjärta som står på ett stativ i smide. Hon kommer klä den i de blommor som vi vill ha. kostar 1000 kr. Hjärtanet kommer stå bakom oss. blir nog jättefint!
Tack för tips!
Har oxå varit inne på att ha ett stort hjärta bakom oss.
Nu har jag lite att fundera på
Min blivande man är händig så han har fått i uppgift att smida ihop en egen båge :) Kommer bli finfint!