• kärlek2011

Bröllop 2011

Någon mer som ska gifta sig nästa sommar, så vore det kul att prata med er! Vi ska gifta oss nästa sommar! =)

• Svar på tråden Bröllop 2011
  • NoCh

Hej!! vi med!!

Vi har precis bestämt oss: 6 Augusti 2011 i Ekotemplet i Hagaparken, Vi var där och kollade i helgen och blev helt kära!!! Känns så RÄTT  

• TheJohanna

Här blir det troligen 16 juli 2011 =)

• Pixiebelle

Hej tjejer!

Här är ännu en som planerar bröllop till nästa sommar, även vi har bestämt oss för 6:e augusti :)

Kolla in senaste tråden för bröllop 2011 :  www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3726875.html

Finns även en lista som man kan skriva in sitt datum på (eller månad om man inte bestämt datum än).

• Challan83

Hej!

Här är en till som planerar bröllop 2011.

Hur långt har ni kommit i era planer?

• newyorkbrud2011

Hej Allihopa!

Vad kul att prata med andra som också ska gifta sig 2011.

Jag och min fästman planerar bröllop 30 april 2011. Vi förlovade oss 4 april nu i år. Det är dags att planera för fullt!

Hur långt har ni andra kommit i era planer?

• NoCh

Vi har bestämt datum och preliminärbokat festlokal! Vigseln kommer äga rum i Ekotemplet i Hagaparken så det går inte att boka, men jag har flaggt för det här så vi får hoppas att det inte krockar med ngn
    Annars är det mesta fortfarande kvar att göra, men vi har ju gott om tid på oss
    Ni då?

• solrosan

Vi har precis börjat prata datum, så sent som idag faktiskt.. och är inne på augusit, antingen 2011 eller 2012 (beroende på hur ekonomin ser ut och så)... Vigseln kommer antingen äga rum i Ulriksdals slottskapell eller i Ekotemplet i Hagaparken.

Just nu snurrar det bara i mitt huvud, så kan inte sova.. vill bara planera för bröllopet nu!! :D

Vi har iaf en lokal klar, oavsett om det blir 2011 eller 2012. 2011 känns så nära, men 2012 så fjärran.. får se när det blir. Inte berättat för så många än, så kände att jag var tvungen att skriva av mig lite. Förhoppningsvist kan jag somna om nu. ♡

• danicalifornia

Hej hej!!!!

vi kommer gifta oss 23 juli 2011! kyrkan och lokal bokad! klänningen hänger i garderoben, frisör och florist fixat!!!! letar catering för fulla muggar!!!

tycker ni att jag är tidigt ute??

• Jeraldin

Men hjälp vilken ångest jag får nu.. vi pratar lite smått om augusti 2011 men har verkligen inte planerat eller bokat något ännu =)
    Känns overkligt att skriva att man planerar att gifta sig, hihi, spännande =))

Svar på tråden Bröllop 2011