• PrincessPink

När är det dags för svensexa?

Jag har ingen aning om när det är dags. Så jag frågar er! :) Jag har pratat med sambons polare och dom ska fixa en svensexa och har fått info om när bröllopet är och dom har redan kommit fram till hur svensexan ska se ut. Men när kan dom ha den? Hur långt innan bröllopet är "okej"?

• Svar på tråden När är det dags för svensexa?
  • Martinaa

Jag tycker ca 6-3 veckor innan är lagom

• PrincessPink

Okej, tack så mycket. :)

• Nicossambo

Min sambos kompisar ville först lägga svensexan dagen innan det sa jag blankt nej till, sen bestämde de sig för att de ville ha det en vecka innan bröllopet och då la jag mig i och sa nej vi kommer att ha så mycket att göra veckan innan vilken är denna helg (och jag har rätt haft super mycket att göra idag). Min sambos svensexa hade de för 4 veckor sedan.

Man kan säga att best man var inte glad på mig men det struntar jag i det är vårt bröllop.

• PrincessPink

Där gjorde du helt rätt tycker jag! Så nära kan man ju inte ha det. Det är ju bröllopet som ska stå i fokus och inte svensexan! Men jag tror jag ska säga till grabbarna att dom får ha det ca 1 månad innan vi gifter oss. :)

• charmed84

min möhippa var fyra veckor innan och min blivande mans svensexa var i går ( två veckor innan)............

• PrincessPink

Okej. Verkar som de flesta har några veckor innan bröllopet. så det lutar åt det här med. :)

Svar på tråden När är det dags för svensexa?