Inlägg från: Sörön10 |Visa alla inlägg
  • Sörön10

Hur gör du?

Bort med alla kolhydrater! Eller, inte riktigt alla. siktar på 20g/dag!

Går ner i vikt och mår bra! =) Ska väl börja träna när det är mindre stressigt i skolan, just nu finns inte tiden så det blir promenader när jag ska till och från saker istället!

• Sörön10

Om man avstannar brukar man ha hamnat på platå. Dra ner ännu mer på kolhydrater, testa LCHF och se vad som sker!

• Sörön10

LCHF har iaf gett mig hopp! Har ätit gott och varit mätt ända sedan jag började 10/1 i år! Har inte tränat på gym eller liknande en endast gång och är 4 hekto från att ha gått ner tio kilo!

• Sörön10

Rekommenderar det verkligen!! =)

För någon sommar sedan tränade jag vaaarje (nästan) dag, åt sallader och var konstant hungrig! Gick ner kanske 4 kilo och fick slita för det. Gick såklart upp allt eftersom det var omöjligt att hålla stilen.

fibobs skrev 2010-04-12 12:57:51 följande:
    Wow!!!!Vad roligt för dig!Ska prova det :o)
  • Sörön10

Precis! Det är som abstinensbesvär kan jag tänka mig! Om man ska sluta med nåt gift man hållit på med! =) Men det är bara att härda ut! Jag brukar dricka en kopp te med grädde när det var som värst! Då lugnade det sig!

• Sörön10

Vad synd att det inte funkade för dig! =( (ojoj vad jag sitter vid datorn hela tiden! haha)

Jag trodde inte heller det skulle funka. Har alltid blivit lite dålig i kistan, så att säga, när jag ätit fet mat, men det är som bortblåst!

Ja det kanske inte passar alla, men testa iaf och ge det en chans, ni som är nyfikna!

• Sörön10

haha ja! ska ut och cykla! har pluggvecka heela veckan så jag sitter inne framför datorn och tittar ut! :P

fibobs skrev 2010-04-12 13:32:08 följande:
    jaaa, ut med dig i solen vettja ;o)
Svar på tråden Hur gör du?