• fibobs

Hur gör du?

Nu j****lar ska jag klara att gå ner mina sista kilon!!! Börjar med att "shake´a" en vecka och tränar stenhårt.
    Så idag blev det en smoothie i morse och 1 1/2 timmes powerwalk, med en slutspurt av springning på slutet.
    Men det var en lätt match med solen värmande i ansiktet och fåglarna som höll konsert hela vägen.

Hur gör du för att klara ditt mål?

• Svar på tråden Hur gör du?
  • Moi mokulat

haha jag med. Jag är rädd att jag får stressa mkt och äter onyttigt ist för nyttigt för att de ska gå snabbt.

Jag tycker det låter rimligt. Visst kan jag ut och gå och sånt me, men tiden är kort.

Superstarfia skrev 2010-04-12 14:45:32 följande:
    Moi mokulat skrev 2010-04-12 14:40:35 följande:
    3 dagar i veckan tycker jag låter som en bra nivå.. Jag är orolig för att jag ska gå upp precis innan bröllopet, alla säger att man går ner i vikt av all nervositet.. grejen är att när jag är nervös äter jag.....
  • fibobs

Ni är ju så duktiga.
    Jag försöker träna 5 dagar i veckan på olika sätt.
    Imorse var det powerwlak, imorron blire gympa, onsdag springa, torsdag aerobic och söndag simning.
    Behöver man inte kolhydrater för att kunna träna så mycket???

• Superstarfia
    fibobs skrev 2010-04-12 16:58:26 följande:
    Ni är ju så duktiga.Jag försöker träna 5 dagar i veckan på olika sätt.Imorse var det powerwlak, imorron blire gympa, onsdag springa, torsdag aerobic och söndag simning.Behöver man inte kolhydrater för att kunna träna så mycket???
    vad ska man ha kolhydrater till? kroppen kan presetera på fett och protein, och det musklerna behöver efter ett pass är just protein...
  • BlivandeFruPettersson

Började med shakes igår igen, tog en kur i början av året och blev av med en del av min "pizzadegsmage". Nu blir det ett nytt ryck kombinerat med morgonpromenader till att börja med, bara flåset tar sig lite så ska jag ta mig ut i löpspåret också. 3½ månad kvar tills det är dags att klämma sig ner i brudklänningen så nu är det bara att svettas och lida .

• Snufflan

Jag kör med noll träning men väldigt kolhydratfattig diet så på 3 veckor har jag gått ner 5 kilo. För att vara snäll så blir det onyttigt på helgerna med go middag och snacks.

• Hoffsennanen Tottoplex

Glöm dock inte av att hjärnan behöver kolhydrater!!!!!!!!
    Det glömmer alltid alla dieter av. Man kan inte ta bort kolhydrater för all framtid.

Lycka till tjejer!

• patrikoannika

Mina absolut bästa tips (jag har gått ner 42 kilo) är:

* vill du gå ner några kilon snabbt - kör två veckor med ENDAST Nutrilett/Modifast/Naturdiet/Cambridge eller vad det nu kan vara.

* vill du gå ner mycket - ViktVäktarna!!

• fibobs

WOW!!! DET var många kilon...hejja dej!

patrikoannika skrev 2010-04-12 18:43:48 följande:
    Mina absolut bästa tips (jag har gått ner 42 kilo) är:* vill du gå ner några kilon snabbt - kör två veckor med ENDAST Nutrilett/Modifast/Naturdiet/Cambridge eller vad det nu kan vara. * vill du gå ner mycket - ViktVäktarna!!
  • Superstarfia

Hoffsennanen Tottoplex skrev 2010-04-12 18:26:18 följande:

Glöm dock inte av att hjärnan behöver kolhydrater!!!!!!!!Det glömmer alltid alla dieter av. Man kan inte ta bort kolhydrater för all framtid.Lycka till tjejer!
    fast det där är ganska mycke BS... Hjärnan behöver glukos, alltså socker, som kroppen kan tillverka av fett och proteiner... det vet vem som hellst som läst lite medicin..
  • fibobs

-1 kg idag!!! tjohooo :o)
    Morron sol och morron jogg är på agendan.
    Älskar våren!

• Sebastiána

1) Skippa choklad, godis, kakor, chips, glass och läsk

2) Hoppa över ris, pasta, potatis, vitt bröd

3) Motionera

4) Äta en balanserad kost

Tyvärr snubblar jag redan på första punkten. Min BM klarar det bättre, å andra sidan har han svårt att klara punkt 2. Jag har pratat med min BM om att vi kan försöka testa LCHF en vecka och det vill han. Får se hur det går.

• Sebastiána
    fibobs skrev 2010-04-14 07:42:54 följande:
    -1 kg idag!!! tjohooo :o)Morron sol och morron jogg är på agendan.Älskar våren!
    Grattis!
  • Superstarfia
    fibobs skrev 2010-04-14 07:42:54 följande:
    -1 kg idag!!! tjohooo :o)Morron sol och morron jogg är på agendan.Älskar våren!
    Härligt!! Du ger mig inspiration att kämpa vidare!!
  • fibobs

Superstarfia:
    Oh va bra, kul att man kan inspirera någon att kämpa på. Det är ju så lätt att tappa sugen (inte för godis dock ;o))
    Det var så skönt att få springa av sig lite. Nu ska jag ut i solen och fundera på mitt kärlekslöfte till min älskade!

• fibobs

Men det låter ju så enkelt när man staplar upp det så där....varför är det då så svårt att följa?? :oI
    Men denna vecka har jag varit duktig...ännu ett pass ikväll, tjohooo!

Sebastiána skrev 2010-04-14 07:54:40 följande:
    1) Skippa choklad, godis, kakor, chips, glass och läsk2) Hoppa över ris, pasta, potatis, vitt bröd3) Motionera4) Äta en balanserad kostTyvärr snubblar jag redan på första punkten. Min BM klarar det bättre, å andra sidan har han svårt att klara punkt 2. Jag har pratat med min BM om att vi kan försöka testa LCHF en vecka och det vill han. Får se hur det går.
Svar på tråden Hur gör du?