• Söder2010

Tips på duktig och prisvärd florist i Sthlm

Jag hade turen att träffa floristen Emelie Wase på bröllopsmässan på Grand Hotel och kontaktade henne sen för att fråga om hon ville göra min bukett för vårt augusti-bröllop. Nu har vi träffats två gånger för planering, och jag har aldrig varit med om bättre service! Emelie kommer på hembesök, har med sig provblommor och är verkligen jättemån om att min bukett skall bli precis som jag vill ha den. Hon är även jätte prisvärd, så för er som inte har hittat någon florist än, gå in på www.emiflora.se och kolla in hennes fina buketter!

• Svar på tråden Tips på duktig och prisvärd florist i Sthlm
  • nikitakatt

Ja hennes sida har jag varit inne på för ett tag sedan och buketterna är verkligen jättefina! Vet du om hon kör ut buketter eller hämtar man hos henne?

• Maxiander

Ja jag håller verkligen med! Vi har också anlitat www.emiflora.se/. Vi träffade henne på Skansens bröllopsmässa och nu har hon varit hemma hos oss och vi har gått igenom allt. Underbar tjej man blir glad av! Och väldigt ambitiös och duktig!

www.maxiander.se

• Söder2010

Emelie levererar både bukett och bordsdekorationer på bröllopsdagen så man behöver inte oroa sig över det stressmomentet

• QueenT

Hon var hemma hos oss igår och det kändes fantastiskt bra! Kändes som att vi verkligen förstod varann. Bra priser och bra service. Beställde brudbukett, tärnbukett och två coursage. Totalt kommer det kosta 1960:- men då ingick ju hembesöket och leverans till frisören på bröllopsdagen!

• Förändring

Hej!
    Jag har haft kontakt med Jenny på The Whyte House (www.thewhytehouse.se) och hon verkar jättebra och har bra priser! Jag har inte sett något hon gjort i verkligheten ännu men tror jag kommer bli nöjd! Har sett en del rekommendationer om henne på BT också.

• Maxiander

Ja florist är ju en superviktig del av bröllopet! För mig är det väldigt viktigt att floristen, förutom att skapa fantastiska blomsterarrangemang, är trevlig och okomplicerad och förstår vad man menar. Det är väldigt skönt med Emiflora. Precis som folk skrivit ovan kommer hon hem till en både för möten och så levererar hon blommorna dit man vill! (här är när hon var hos oss www.maxiander.se/blommor-blommor-blommor/)
    Kanon! Ska få provbilder på måndag på lite olika förslag på blommor! Wieee så spännande!!!

www.maxiander.se/

• KlaraV89

Jag tycker att de är duktiga på Kajsa & Lisa vid tunnelbanan Hötorget.
    Man får mkt för pengarna där.

• KlaraV89

Oj, jag menar Agnes & Lisa vid hötorget :)

• aikidoaasa

Henne ska vi ha. Hon var den enda som var villig att göra "min" bukett dessutom för ett mycket lägre pris än vad jag annars skulle ha fått dem för. Hon är verkligen supergullig!

• Hjartafró
    Förändring skrev 2010-04-20 17:03:59 följande:
    Hej!Jag har haft kontakt med Jenny på The Whyte House (www.thewhytehouse.se) och hon verkar jättebra och har bra priser! Jag har inte sett något hon gjort i verkligheten ännu men tror jag kommer bli nöjd! Har sett en del rekommendationer om henne på BT också.
    Jag och min man anlitade Jenny och var mycket nöjda! För 850 krocnor fick jag exakt den bukett jag ville och och min man fick matchande knapphålsblomma. Dessutom levererade hon blommorna till salongen där jag gjorde mig iordning.
Svar på tråden Tips på duktig och prisvärd florist i Sthlm