Inlägg från: Fårävvör |Visa alla inlägg
  • Fårävvör

Om vulkanen tillåter ...

Hej!

Åker till San Diego imorrn (om planet lyfter...). Någon som har några tips till en som aldrig vart i USA innan? Ska dit på konferens, så jag kommer inte har jättemycket ledig tid, men en del turistande ska nog hinnas med ändå!

• Fårävvör

Lapinette: Det blir väl i första hand på kvällstid och eventuellt någon halvdag eller så. Har hört talas om Sea World och funderar på att trosa i Gas Lamp Quarter någon em/kväll. Har du några andra tips? har inte tänkt att åka så värst långt utanför San Diego, tror tyvärr inte att det finns tid till det den här gången...

• Fårävvör

*strosa såklart, inte trosa

• Fårävvör

Hej!
    Håller på att klura på lite resor och undrar om ni har några tips...

Dels ska vi åka någonstans i månadsskiftet oktober/november ca en vecka, helst inte alltför många timmar med flyg, men gärna lite varmare... Vad tror ni om tex italien eller potrugal?

Sen så blir bröllopsresan i månadsskiftet maj/juni nästa år, vet inte riktigt hur länge, men ett par veckor i alla fall. Där har jag verkligen noll koll på vart jag vill. Tror inte att vi vill endast ligga och slappa på en strand i två veckor, utan vill ha lite att göra. funderade på att bila i kalifornien, men läste någonstans att vädret där är ganska tråkigt i juni... Det är så svårt!

Har ni resvana några tips? De senaste åren har vi varit i grekland, kroatien och kina...

Svar på tråden Om vulkanen tillåter ...