Gröna satin skor?
Jag hitta inga fina gröna brudskor (i satin).
Inte föööör grön ;) och inte fööör högt!
Kan ni hjälpa mig?
Jag hitta inga fina gröna brudskor (i satin).
Inte föööör grön ;) och inte fööör högt!
Kan ni hjälpa mig?
kolla på matildas fest eller pernillas brudbutik??? jag ska köpa från matildas när man kan beställa därifrån igen, hon har stopp nu på beställningar!
Det låter jättesnyggt! Vilken nyans är det du är ute efter? Mörkgröna, gräsgröna, mossgröna, olivgröna...? :)
mer typ lime/pistasch
ljus grön...
Oj vad det stör mig när jag inte hittar saker på internet! Mina googleskillz brukar oftast lyckas men den här gången gick jag bet.
Vad jag förstår så är just de där skorna du visar på bilden (ack, så snygga) ett hett och eftertraktat ämne på många amerikanska bröllopssajter, men de går tydligen inte att få tag på längre..
Jag tror att bästa tipset är att köpa från något ställe som hjälper dig att färga in vita skor.
Hittar du nån annanstans så säg gärna till!
puffar igen för matildasfest.se och pernillasbrudbutik.se där kan man specialbeställa skor efter önskemål!
@xaniara: Men tack ändå...så gullig av dig
Är också på jakt efter såna skor!
hur hög klack och vilken storlek vill du ha?
39
och klack max. 5 eller 6cm
och du??
Love is skrev 2010-04-19 18:54:16 följande:
Dessa är gröna och fina, men klacken är lite hög:
www.brandos.se/menbur/4190-01-08-21-27-sallad-green/a11667
Jag letar också efter gröna skor, fast helst med mindre och lite bredare klack..
jättefina...men tyvärr för högt!
Dom här är läckra men kanske också för höga www.nilsonshoes.com/Kvinna/Modeller/Pumps&c=SEK
Jag ska ha sådana fast royal blue färg, är inte så van vid höga skor men de här var väldigt stadiga.
JUCHUUUH!
Hittade en perfekt par!
matildasfest.dinstudio.se/gallery_106.html
Hoppas bara att dom passar
Oi, vad glad jag är!!!
Tänk bara på att klacken är 7,5cm hög..
Jo...men det löser sig ;)
Ui, vad spännande...
dom ska skickas IDAG!! ;)