• NY Bride

New york

Halloj!! Undrar om det finns några fler här som ska eller har gift sig New york. Själv så kommer vi åka i väg i maj & slå till efter 15 år tillsammans.
    Längtar såååååå. Det mesta är väl fixat (tror jag....blir lite osäker varje dag om man har rätt papper osv)men det är alltid kul att få prata av sig & bolla lite ideér med andra....{#lang_emotions_laughing}

Jo föresten... tips på en bra & mysig restaurang att äta bröllopsmiddagen på?

• Svar på tråden New york
  • Grodfrun

Min absoluta favoritrestaurang heter Ocean Grill och ligger pa Upper West. Valdigt mysig och romantisk och maten ar fantastisk!

Cafe Lalo (ocksa Upper West) har de basta bakverken! Till det kan man ta en bellini eller nagon annan av deras champagne cocktails!

Jag kan fiska fram fler tips om du vill :)

• NY Bride

TACK så jättemycket för dina tips!! Verkar kanon!! å Bellini....Mmmmm ett måste bara :) Har du fler tips så mottages det gärna eftersom vi ska stanna i 7 dagar.

Ska ni också gifta er i N-Y eller hur ser era planer ut?

• NY Bride

Superstarfia: tack för tipsen!

• 100510

Vilken bra tråd! Vi kommer att ha lite tid mellan vigseln och middagen där vi skulle vilja gå till något bra ställe och dricka lite bubbel. Gärna i närheten av Brooklyn Bridge. Är det någon som har några tips?

• NY Bride

100510: Va kul med en till som skall smyga iväg {#lang_emotions_laughing}. Har ni berätta för någon eller är det helt hemligt? vart skall ni viga er, city hall eller annan plats?

Bubbelställe nära Brooklyn Bridge har jag inget bra förslag på än så länge men jag håller på att kika runt så hittar jag nått så hojtar jag till. Jag funderar på det tipset jag fick ovan på Cafe lalo efterson jag tror att vi avslutar vår fotografering på upper west /central Park...

Måste bara få kolla med dig villka papper ni har med er?

• NY Bride

Sorry 100510: såg ditt svar på mitt andra inlägg nu. tack för hjälpen :)

Svar på tråden New york