Hur myckt kan tre vita liljor och lite grönt kosta?
Ja, som det står i rubriken.
Jag funderar nu på att ha en bukett med tre vita liljor och lite grönt och en solitär till tärnan. Hur mycket kan det kosta ungefär? Gifter mig i Skåne.
Ja, som det står i rubriken.
Jag funderar nu på att ha en bukett med tre vita liljor och lite grönt och en solitär till tärnan. Hur mycket kan det kosta ungefär? Gifter mig i Skåne.
?
?
Hos oss kostar liljorna runt 50 lappen... Lägg på ca en 50 lapp till för grönt och band.
Så runt 200. men i skåne kan det ju tänkas att du kan komma undan billigare ändå.
Var i landet finns ni?
Var i Skåne och när skall du ha det till?
Hässleholm i början av juni nästa år. Funderar fram och tillbaka över vilken typ av bukett jag ska ha. Stora vita liljor, alternativt liljekonvaler om de inte blommat över då, är vackert!
men känns inte vita liljor lite begravning? eller var det bara jag kanske...jag ska själv ha liljor, men har hittat en lilja som är i nästan samma persikofärg som vi ska ha i färgtemat...=) så de kommer bli de ist.
men jag tror också på ca 50 lappen st.
sebastiana: när du hittat en florist i krokarna runt hässleholm eller i ängelholm krokarna skulle du kunna tipsa mig i gästboken!! planerar själv bröllop i skåne nästa sommar!!
Japp, ska göra detta!