• forever and ever

Någon som har erfarenhet av Jordhammars Herrgård?

Vi funderar på att ha bröllopsfesten på Jordhammars Herrgård utanför Stenungsund. De verkar hur trevliga som helst och har jättebra priser! Dock blir det ganska många gäster, ca 100 st, och lokalen där är ganska liten. Någon som har haft sin fest där och kan dela med sig av lite tips om hur man får plats? Eller bara har något annat tips i allmänhet? Tacksam för svar!!

• Svar på tråden Någon som har erfarenhet av Jordhammars Herrgård?
  • fryser

tror att de tar max 60. ring o kolla. har varit på bröllop där då vi var 60 personer o dte var precis, har även hört att de byggt om lite så nu kanske de tar fler.

• forever and ever

Vi var där igår och kollade och de sa att de kan ta 110 gäster, vi pratade igenom lite förslag, men jag ville ändå kolla om någon varit där och provat själva. Det kändes rätt litet men jag hoppas verkligen på att det går att lösa! Någon mer som vet?

• YellowStars

Dammar av en gammal tråd.Jag undrar om det finns några nya erfarenheter om Jordhammars Herrgård i Stenungsund.Funderar själv på att gifta mig i Stenungsund och ha festen där, allt verkar kanon enligt deras egna hemsida men det är ju alltid kul att höra vad anda "kunder" verkligen har tyckt om både stället i sig och servicen m.m   

\
Svar på tråden Någon som har erfarenhet av Jordhammars Herrgård?