• bruden i skogen

besviken

Jag fick tips här på matildasfest och köpa skor där. blev i eld och lågor och beställde mina skor 30 januari betalade in pengar..

Sedan är det stopp

Inga skor så långt ögat kan nå så nästa vecka får jag fara ut och köpa skor kan ju inte gå barfota...man vill ju gå in dem lite

Urk, vill bara gnälla lite...

• Svar på tråden besviken
  • Lyckliga013bruden

Har du pratat med matildasfest?

Jag beställde mina skor därifrån och fick de ganska snabbt, men det berodde på att de fanns i lager. Jag har kollat hemsidan då och då senaste gången jag kollade hade hon beställningsstopp pga leveransproblem. Så det kan ju vara så oturligt att dina skor har problem att ta sig hem till dig.

• bruden i skogen

Jag har mailat henne flera gånger. En gång sa hon att hon trodde jag fått dem. Nästa gång skulle de skickat på en gång och nu idag så var de på arlanda och skulle skickas i morgon..

Nu hoppas jag på det, för man orkar ju inte med sådant inre stressarbete med skor. man vill ju ha allt fixat.

• Sommarsaga2010

Vad tråkigt! Jag beställde skor hos Matildas i slutet av februari och fick dem för ca 2-3 veckor sedan. Vet att de har haft problem med leveranserna nu under "askmolnstiden", klänningar och skor har farit kors och tvärs över världen. 
    Fast det låter konstigt att du inte fått dina skor med tanke på att du beställde så tidigt. Ring och fråga. Mejan brukar vara jättebra.

Lycka till!

• bruden i skogen

Jippi jag fick mina skor idag. Jättefina och superfint sydda.

Men provade dem och då var de 1 cm för stora på längden och ca 0,5 cm för stora på bredden.

Jag ritade av mina fötter och mätte och har kvar den skissen så något har blivit fel på vägen.

Är så ledsen.....jag har tagit kontakt med henne men hon hade gått för dagen så jag mailade så får vi se hur det kan lösa sig på bara 3 veckor.

Svar på tråden besviken