• mariapet81

Stenar

Jag vill använda stenar som bordsplacering. Är det någon som vet var det kan finnas att beställa på nätet? Jag har letat men kan inte hitta. Tacksam för hjälp!

• Svar på tråden Stenar
  • bruden i skogen

Det skall jag också ha. Så jag har börjat leta stenar som passar i vår skog.

Så mit förslag är att du går ut i skogen och letar, där är de gratis och full av skogsenergi.

• mariapet81

Det är ju sant, men jag vill helst ha ganska släta stenar. Det är de ju tyvärr inte i skogen..men det går ju om jag inte hittar något annat. Jag bor mitt ute på landet så det är väl inga svårigheter i såna fall =)

• s24086

gå eller åk in till någon blomsterbutik såsom Blomsterlandet eller plantagen eller kanske hornbach... kan kanske även finnas i djuraffärer till akvarium...

Lycka till

• mariapet81

Tack för hjälpen! Djuraffär har jag inte tänkt på. Är ju värt att undersökas!

• prinsessanogrodan

Kanske kan du hitta ganska släta stenar om du tittar vid en sjö eller å? Eller vid havet, om du inte bor för långt ifrån? Eller vid ett grustag (om du plockar väldigt försiktigt ganska långt ut i grustaget om du förstår hur jag menar?)

• bruden i skogen

Jag skall själv använda detta.

har tagit in utifrån vår trädgård och runt om från skogen här där vi bor. Jag diskarde av dem med diskmedel och sedan har jag skrivit namn på med vanlig tjock tuschpenna

• mariapet81

Jag har bett min bror kolla efter stenar, han bor vid havet, får se om han hittar några. Köpte en 3D liner för att skriva på stenarna, men har testat att skriva med den och det blir inte så bra. Får nog bli tuschpenna här också.

Svar på tråden Stenar