• Leiagumman

Mall till Vigsel & festprogram??

hej på er hoppas det finsn nån därute som har lite idéer på hur man kan göra festprogram och vigselprogam nån som har så jag skulle kunna få ha som mall?
    behöver all hjälp jag kan få då jag planerar ett bröllop under tiden jag är mamamledig med en ett åring :) hi hi

MVH Linda
    linda.gadeberg@telia.xom

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-29 21:59
    tack!! men tyvärr har jag inte det går det ändå? telia.com ska det stå i min mailadress ser att det står fel.

MVH Linda
  • Svar på tråden Mall till Vigsel & festprogram??
  • Oniq

Jag har en pdf på ett festprogram (stående vikt A4) som jag gjorde till några vänner. Blev mycket omtyckt på festen! Nu hade dom lite tema på drakar - därav en del drakbilder och sånt, men det kanske ger några idéer.

Någon som vill ha?

• wiicky

Jag är lite lat och har därför lagt upp mallen på vår hemsida. frida-mattias.weebly.com.

Om ni klickar på Övrigt (på vissa skärmar visas inte allt och ni får klicka på "more" för att det ska visas). Längst ned står det "För BT-medlemmar" och där kan ni ladda ned vårt vigselprogram.

• PerSan

Åhh så många namn....Är det någon som orkar maila mig vigselprogram och/eller festprogram så vill jag jätte gärna också ha...

Tack på förhand!!

skrutten169@hotmail.com

• SandraMT
    Oniq skrev 2010-07-06 20:12:00 följande:
    Jag har en pdf på ett festprogram (stående vikt A4) som jag gjorde till några vänner. Blev mycket omtyckt på festen! Nu hade dom lite tema på drakar - därav en del drakbilder och sånt, men det kanske ger några idéer. Någon som vill ha?
    Jag vill gärna ha. :) Skicka till min mail: sandramattssontorok@hotmail.com
  • moonlightgirl
    Jag har en pdf på ett festprogram (stående vikt A4) som jag gjorde till några vänner. Blev mycket omtyckt på festen! Nu hade dom lite tema på drakar - därav en del drakbilder och sånt, men det kanske ger några idéer. Någon som vill ha?
    Ja tack jag vill gärna ha.   =)
  • annnat
    Jättegärna nathhorst_annika@hotmail.com    tack snälla

• Sara och Micke 2010

Pliiiiisssss Oniq. Jag skulle bli SÅ TACKSAM om jag också kunde få den. Jag är hyperstressad, gifter mig om två månader och jag har inte ens en klänning så en sak mindre att oroa sig över skulle vara strålande!  sara_g_jarl@hotmail.com

S

• Oniq

Skickat och klart. Hoppas det ger lite inspiration iaf ;)

• vi är tre

Oniq skrev 2010-07-11 09:41:07 följande:
    Skickat och klart. Hoppas det ger lite inspiration iaf ;)

vill du skicka ett till mig med .....=) jenny_ekblom@spray.se

• moonlightgirl
    Erik och Pernilla skrev 2011-01-06 21:32:10 följande:
    gammalt inlägg men skickar in vår mall om någon tittar in : -))
    Det ska jag genast ta och titta på. Tack tack.
Svar på tråden Mall till Vigsel & festprogram??