• AnnaLovisa

Var kan jag hitta Cerisa skor

Finns det någon so  har tips om var jag kan hitta cerisa skor med lagom hög klack? Hellre låg än hög faktiskt.

• Svar på tråden Var kan jag hitta Cerisa skor
  • CE76

hej där!
    Jag har köpt ett par vita satinskor som egentligen är ett par dansskor (dvs med mockasula, vilket är bra att dansa i). JAg köpte sedan färgen Flamingo pink och färgade dem själv (har själv tävlingsdansat och det var så vi gjorde då, när man ville ha skorna i samma färg som klänningen). JAg har hur som helt massa färgpulver över (blandas med varmt vatten och salt) så om du vill kan du få. Det du behöver är bara ett par vita satinskor först :). Det finns annars på Din sko också men med rätt hög silvrig klack (tror den säljs som Fuchsiafärgad) men den kanske går att ta av lite?? Om du bor i Stockholm kan vi enkelt ordna med färgpulvret, annast kan jag posta om du vill? 

• Werty

bianco har några skor i den färgen men osäker på klackhöjden. kolla bianco.se och i sökfunktionen kan man välja färg.

• Zia 20090618

Åh jag är också sugen på fuchsiafärgade skor! Jag funderar på om man skulle "designa egna" som man ju kan på ett par sidor nu för tiden.. Då kan man ju välja färg själv också och den rosa tonen brukar ju finnas {#lang_emotions_smile}

• Plutten2010

Jag köpte ett par cerisea skor på Bianco som har lite lägre klack men ändrade mig och har nu köpt ett par i fuschia från Scorett som jag ska ha istället (har rätt hög klack men är bekväma!).

Svar på tråden Var kan jag hitta Cerisa skor