• Eleonor2010

FY för Boarps blommor

Vill varna folk som tänkt använda sig av Boarps blommor till sitt bröllop. Jag ringde dit igår och fick ett extremt dåligt mottagande så det slutade med att jag la på luren.

Började med att hon som svarade började skrika att de höll på med mina blommor (jag ringde dock bara för att kolla hur de brukar göra, har inte ens beställt några blommor). Sen sa jag att jag bara ville prata med ngn som hade koll på hur mycket det skulle kosta etc. och så bad jag om ursäkt om jag störde.

Då la hon ifrån sig luren för att vända sig till ngn kollega och skrika;
    -det är ngn jävla brud i telefonen, jag är så jävla trött på dem....

Då valde jag att lägga på. Vi kommer nu vända oss till ngn annan för blommor till bröllopet.

• Svar på tråden FY för Boarps blommor
  • passionsblomman

Oj! Det låter som att du fick ta följderna av att någon annan nyss varit riktigt jobbig för den personen. Och det är ju såklart helt oförsvarligt. Fy vilken trist upplevelse!

• Rosen2011

Oj, vilket jäkla bemötande {#lang_emotions_yell}

• Cantaton

Men fy, vilket bemötande! Låter ju inte som några man vill ha med att göra. Trist. Hoppas ni hittar någon annan butik som bemöter er som ni är värda!

• bruden i skogen

Så tråkigt. Då man jobbar med service så skall måttet hålla hela dagen och inte bara för första kunde.

• Påfågeln

Otrevligt bemötande! Bra att du la på!

• Representant Blomsterhallen

Hejsan Eleonor.

Vi har precis registrerat oss på denna sajten och fick då se din tråd.
    Nuvarande personal känner inte till denna händelsen men känner att vi vill be om ursäkt för det som hände Dig. Vi bemöter våra brudpar / kunder på bästa sätt, och vill hjälpa dem med en av de största dagarna i deras liv då vi själva tycker att det är väldigt kul med brudbinderier.  Men vi hoppas att ni fick en fin dag och bukett med hjälp av en annan butik.

M.V.H  Personalen på Blomsterhallen i Boarp! 

• MeaJ
    Representant Blomsterhallen skrev 2012-02-07 14:37:39 följande:
    Hejsan Eleonor.

Vi har precis registrerat oss på denna sajten och fick då se din tråd.
    Nuvarande personal känner inte till denna händelsen men känner att vi vill be om ursäkt för det som hände Dig. Vi bemöter våra brudpar / kunder på bästa sätt, och vill hjälpa dem med en av de största dagarna i deras liv då vi själva tycker att det är väldigt kul med brudbinderier.  Men vi hoppas att ni fick en fin dag och bukett med hjälp av en annan butik.

M.V.H  Personalen på Blomsterhallen i Boarp! 
    bra att ni bad om ursäkt
  • Syllis 2012

Usch vad otrevlig personal!!!

• 070831

Oj det var inte snällt av den personalen.. du gjorde helt och la på telefonen så gå till en annan florist där du får bättre mottagande :)

Svar på tråden FY för Boarps blommor