Vi ska gifta oss den 7 augusti och skickade iväg dem denna veckan, med osa 1 juni.
Fast och andra sidan så skickade vi ut "save the date" redan i december tillsammans med julkorten så jag kände ingen bråska att skicka inbjudningarna. Ville heldre dem skulle bli perfekta och kanske lite sena än fula och "i tid"...
Men visst hade de inte varit för save the date korten så hade jag nog kännt mer bråska eftersom de ändå är under semestermånaden vi ska gifta oss och folk kanske kunnat planera in annat...
Talan om ibjudningar så fick jag reda på igår att min sambos kusin inte kommer för de kan inte ordna barnvakt är ursäkten, sånt blir jag irriterad över för de har vetat om bröllopet sen december och de är fortfarande 3 månader dit och kusinens sambo har väl familj som kan ta barnet. Antingen vill de inte komma och då kan de komma med bättre ursäkt än så, eller belv de surar för vi önskade bröllop utan barn "Vi träffar gärna er barn, men en annan dag än denna" och då kan dem säga de. Jag förstår mer folk som är ärliga och säger de inte vill komma utan sitt barn än dem som använder saknad av barnvakt.
Vill dem inte komma så fine, gillar bara inte ursäkten....ska tillägga de inte sagt ngt till oss utan detta har vi hört omvägar...