• Honey bunny83

Någon som varit på Manchebo beach Aruba?

Hej någon som har varit på Manchebo beach på Aruba?

Någon som ska dit?

• Svar på tråden Någon som varit på Manchebo beach Aruba?
  • Rajsi

Vi ska åka till Aruba i höst/vinter! Har inte bestämt var än eller så. Ni då? Bokat?

• Honey bunny83

Vi ska dit på smekmånad i Juli:)

• Sanna2010

Vi tänkte oxå åka till Aruba i vinter, men vi bokar nog på Bucuti beach! Där e de 18 års gräns, vilket innebär att det inte kommer vara några barnfamiljer....

• Jess2010

vi har bokat bröllopsresa till Aruba i september, Bucuti Beach, verkar superfint!!

• adrianasbröllop

Har ni bokat all inclusive på Manchebo beach? Jag tittade precis på bilderna och det ser väldigt trevligt ut. Är lite nyfiken på priserna m.m.

/A 

• Honey bunny83

Adrianasbröllop:

Ja vi har bokat all inclusive på Manchebo:) Vi tycker det är stooor mysfaktor där:) med parmassage en kryssning i solnedgången och en middag på ett annat ställe och givetvis allt annat som ingår i " forever honeymoon" all inclusive:) Manchebo beach är med i top-tio listan över världens vackraste stränder:) det vill vi se med egna ögon;)

( vi räknade lite på det och jämförde med Bucuti beach och kom fram till att vi får mer för pengarna på manchebo eftersom det inte finns All inclusive på det andra stället. Vi vill kunna lämna plånboken hemma och inte behöva tänka på vad allt kostar som vi beställer i drinkväg eller snacks;)

Vi betalar ca 30.000 för 10 dagar.... ALL INCLUSIVE:) Vi har även haft mailkontakt med personalen där och de är väldigt vänliga och tillmötesgående med det menar jag att de svarar snabbt på mail och skickar bilder mm

När ska ni åka isåf? vi kanske råkar vara där samtidigt;)

• my missis

Jag har varit på Aruba för ca 1,5 år sedan. Jag lovar ingen blir besviken som åker dit. Ni kommer att få det underbart, fantastiskt.... Det är paradiset!
    Sälv åker jag till Barbados, Aruba blev lite dyrt tillsammans med 2 barn. Men ag är lika nöjd ändå, Barbados känns lite som en klassiker.

• LillaIda

Jag och min m2b åker till Aruba på vår bröllopsresa den 26 juli. Vi kommer bo på Tamarijn i ett ocenfront room med all inclusive i en vecka, sen åker vi vidare till Curacao för att tillbringa en vecka på Lions dive hotell. 

Vi bokade vår resa via Limetravel och hela kalaset med boende + flyg kostar oss 56 000kr. 

Längtar lika mycket efter vår bröllopsresa som till själva bröllopet... <3

Svar på tråden Någon som varit på Manchebo beach Aruba?