Inlägg från: jessie key |Visa alla inlägg
  • jessie key

Gifter sig 15 maj

Då är det snart dags, vi gifter oss den 15 maj, fler?

Tror att allt är klart, ska prata med catering och detaljer, planera hur bord skall stå och var alla skall sitta. Sen måste jag även göra vigselprogrammen klara. men det hinner jag nog...

Sen måste jag bestämma mig lite snabbt...köpa blommor..eller ta liljekonvaljer som växer hos min svärmor. Vad tycker ni?

Känner ni er klara och tillfreds? :)

• Svar på tråden Gifter sig 15 maj
  • jessie key

Snugry - tack, önskar er en bra dag också en 15:e och bra väder, bara solen skiner gör säkert mycket.

anna- växande mage?! grattis :). Förvisso bra att inte oroa sig, men man ju inte riktigt låta bli

Zavannah - min sambo skall också bli kidnappad idag, men han andar inget.... vet inte hur det blir med mig själ dock, har en aning om att det kanske blir möhippa samtidigt. hmmm :)

• jessie key

torsdag. snart är det dags. Har fixat naglarna idag. Ska göra ansiktsbehandling och ögonbryn o fossingar imorgon. Hämta blommor till lokalen, ställa iordning borden och fixa klar bordsplanering och instruktioner för cateringpersonal som skall duka och fixa med allt på själva dagen. Samt kaffe och lite tillbehör....känner mig stressad.  :)

• jessie key

tack :)

men har hört att det kan bli sol och upp till 20 grader varm imorgon..hoppas :)

Karolina A: lycka till imorgon

• jessie key

allt gick bra, precis som det var tänkt. Vacker väder också, kunde inte ha blivit bättre. Smutsade ner klänningen, men men, inte lätt att hantera släp :)

själv då?

Svar på tråden Gifter sig 15 maj