• Planer

    inbjudningskort!

    Har varit inne på olika sidor där man beställer inbjudningskort i mängder..men jag tycker att det verkar vara lite krångligt. Hur vet man att det verkligen blir bra? och att göra 50 st och skriva för hand blir ju inte snyggt...?

  • Svar på tråden inbjudningskort!
  • Dolly84

    Du kan provbeställa ett kort för att se hur det blir. Om du vill göra egna kan du ju använda dig av datorn, skrivare och mycket klippande och klistrande om du gillar sånt!

  • Planer

    mm, ja de e ju klart. Men vill ju inte att det ska se ut som om en 3 åring har gjort korten... men har sett många bilder som vissa har lagt ut och dem är jätte fina!

  • Martinaa

    Jag har bloggat om hur jag gjorde våra inbjudningskort. Kika gärna. De var väldigt enkla att göra, så det behöver inte vara avancerat. Gör likadant, eller låt dig inspireras och skapa själv :)


    brollopspyssel.blogg.se

  • marriedwithchildren

    Vi har köpt våra inbjudningskort från www.printswithwings.com och blev verkligen super nöjda. Vi skrev till dom innan och bad att få hem ett prov på det kortet vi var intresserade av för att se hur färger, papper osv såg ut och det var jätte fint. :)

Svar på tråden inbjudningskort!