• Linna77

Från helvetesmöhippa till supermöhippa

Måste bara berätta om igårkväll.
    Har tidigare berättat om min "helvetesmöhippa" där jag fick sitta själv och där tärnan och 3 andra gick och satte sig och åt när de sa att de skulle gå hem.

Några av mina andra vänner som var med på hippan hade upplevt den på samma sätt som jag. De tyckte det var för jä....ligt att den blev som den blev.

Detta innebar att jag fick en fantastisk kväll igår kväll.
    Hade bestämt med en kompis att vi skulle träna, men hon var tvungen att vara där lite innan för att fixa ett ärende. Vi gick in på en skönhets-salong och hon försvann in för att prata med dem. Rätt som det var dyker det upp 2 tjejer till. Mina vänner!!
    De hade ordnat att jag skulle få vaxa överläppen (har pratat om det ett tag nu, men aldrig kommit till skott). Därefter skulle vi prova på att "Wibba" (skakmaskiner som ska vara som ett träningspass), basta och slappna av i massagestolar. Efter det gick vi och åt!

VÄRLDENS BÄSTA VÄNNER!!!! En lugn och mysig och superkväll!!!

Känns mycket bättre nu inför bröllopet...{#lang_emotions_laughing}

• Svar på tråden Från helvetesmöhippa till supermöhippa
  • miaik

Åh, vad kul att du fick en bättre hippa! Jag är glad för din skull!

• scarborough81

Gald för din skull {#lang_emotions_laughing}

• MissKitten

Åh vad skönt att du verkligen har riktiga vänner omkring dig! Det låter som en riktig avslappnad och trevlig kväll i goda vänners lag :) 

• Zouzou

Vad härligt!  Ditt tidigare inlägg var verkligen oroväckande. Lycka till!

• Rufsas

Vad glad jag är för din skull!

Men jag är lite seg i kolan. Dina vänner som gick och satte sig någon annanstans - var dem med igår?

• flassan

vad roligt för dig!! skönt!!!

• Cantaton

Jag har läst ditt tidigare inlägg, och det känns lätt i hjärtat att nu få läsa detta. Håll i dina riktiga vänner. De verkar guld värda!

• uppochhoppa

Åh vad glad jag blir - bravo - så ska det funka!

Ta ett kliv mot dina mål! - uppochhoppa.se
  • Sörön10

Å vad härligt för dig! =) Blir glad för din skull för jag läste din förra tråd och tyckte så synd om dig! 

(hoppas inte de där andra "vännerna" behagar komma på er dag!) 

• Nicossambo

Vad skönt att du fick uppleva en rolig perfekt möhippa.

Hur har du gjort med de andra yjejerna från den dåliga möhippan.

• Linna77

Rufsas:
    De som försvann och gick och satte sig någon annan stans var INTE med igår. 2 av tjejerna som var kvar hela förra kvällen och som var med när vi "upptäckte" de andra var med igårkväll + en tjej som fick köra hem sist, för att barnvakten ringde.

Nicossambo:
    Hamnade i dilemma när jag lugnat mig. Dessa tjejer är sambos eller fruar till min blivandes kompisar (vi var ett tjejgäng som träffade några killar från samma killgäng). Hade varit svårt att utesluta "fruarna" och fått deras respektive, sambons kompisar, att komma. Hämnas dock lite vid bordsplaceringen. (Fult, jag vet, men är fortfarande ledsen över deras beteende).
    Tänkte ialla fall placera dem så att jag inte behöver prata eller se dem mer än nödvändigt.
    Placerar mina NÄRA, GODA, UNDERBARA vänner i närheten istället.

Hoppas ni alla får härliga möhippor i goda vänners lag!!! Som sagt, min nr 2 var helt suverän!!!{#lang_emotions_laughing}

• fromheretoeternity

Jag hoppas att du byter tärna!!!

• Sonja68

TS: Så roligt att läsa att du äntligen fick en riktigt trevlig möhippa med dina riktiga vänner. Nu vet du ju verkligen vilka som är dina verkliga vänner
    Kanske den "misslyckade" hippan beror på att de tjejerna inte är dig så nära, ni är vänner pga att era män är vänner? Ni kanske inte känner varann så bra.
    Håll hårt i dina riktiga vänner

• Puchiko

Vad glad jag blir Mysig möhippa!

• nni

Glad för din skull, alla förtjänar en positivt minnesvärd möhippa!!

• Malla och Mojje

Å vad roligt tjejen! Tur att du hade dessa fina vänner också!

• svalövsbon

härligt att höra. blir alldeles piggig om armarna. ta väl hand om dem vännerna! sådana är dyrbara!

• Trasan99

Vilken tur att du har RIKTIGA vänner också! Har du bytt tärna? Har du pratat med dem?

Svar på tråden Från helvetesmöhippa till supermöhippa