Nonchalent bemötande på Ramona Design i Göteborg
Har inte hunnit att gå dit än! Hann bara me Tonys, Remahns och Johans högtidskläder!
Av alla dem va Johans trevligast! Tiden inne i Tonys var bara mest tortyr så som d va mot en och varandra! Orkar inte ens gå in på de så jobbigt var det.
Remahns var trevliga från början men så fort man hade prövat tre så va de plötsligt trötta på en och då kände man sig mest i vägen! Efter prövandet så låg d lite saker här och där (hon som hjälpte mig i butiken la sakerna där typ underkjolar, plast från klänningarna). Då kom d nån och frågade varför d va stökigt och då pekade en av d som jobbade där på mig och sa "de e hon den där bruden" så där elakt! Jag har inte lagt sakerna där men klart att det blir stökigt efter att man prövar. Sedan så vet jag inte hur ni är men när det gäller brudklänning som jag har på mig på en väldigt speciell dag och när jag dessutom betalar 15 000 för den så vill jag se mig om ordentligt först!! Det tkr inte jag har konstigt men de verkar de flesta tycka inne i butikerna! Man ska helst bara pröva 2-3 sen bestämma sig, annars sticker de bara och lämnar eller får en och känna sig dum så man går själv. Riktigt dåligt!