• fryser

Nonchalent bemötande på Ramona Design i Göteborg

mb o hans bestman var på ramona o de ville bara hyra sina kläder o blev illa bemötta o den som hjälpte de på ramona skulle ringa upp dagen efter för info men hörde aldrig av sig. tyvär har jag köpt min klänning där för jag hittade den inte nån annanstans. när jag kom tillbaka för att köpa underkjol o slöja var de inte alls så noga att vara trevliga längre o när jag frågade om hon inte kunde ge mig nån sorts rabatt då jag köpte en jätte dyr klänning + slöja o underkjol från de så blev hon ännu surare.. problemet med de är väl att de behöver inte bry sig om sina kunder för hur många går tillbaka för att handla en brudklänning men det de inte tänker på är ryktet o att man faktiskt inte går tillbaka för att köpa afton eller balklänning heller.. de borde vakna o vara mer trevliga mot sina kunder.. tycker att det är bra att man kan få skriva av sig här

• fryser

Yarrow skrev 2010-07-16 15:38:01 följande:
    Jag måste bara säga, igen. Jag håller med om att man självklart ska vara trevlig när man har ett servicejobb. Men en sådan här tråd löser ingetting. Ifall man känner sig dåligt bemött tar man upp det med den personen. Jag ser ingen poäng i att behöva skriva av sig bakom ryggen på folk, va hände med att behandla andra som man själv vill bli behandlad? Ifall man man kände sig dåligt bemött så är man faktiskt inte mycket bättre själv om man gå och pratar skit bakom ryggen på personen i stället för att vara Ärlig och ta upp detta med personen. Det är vad jag tycker.

halloooo
    jag tog upp det med hon som sålde klänningen till mig o talade om att min blivande var väldigt besviken o blivit dåligt bemött men hon sa att hon skulle ta till sig det o tyckte att dte var tråkigt att det hade blivit så. men när jag kom tillbaka några v senare o skulle köpa slöja p underkjol var hon inte alls lika trevlig o tillmötesgående.. känndes som att " nu har jag sålt en klänning så dte är inte så noga längre"

Svar på tråden Nonchalent bemötande på Ramona Design i Göteborg