• Optimia

    Nonchalent bemötande på Ramona Design i Göteborg

    Jobbar man i ett serviceyrke bör man inse att kunderna kommer att prata om den service man ger. Är man sur och otrevlig förtjänar man inte ett gott rykte. Om man 2010 inte har fattat att internet och diskussionsforum är uppfunna, pch att ett dåligt rykte kan skapas på några minuter, då ska man nog gå en kurs i PR.


    Jag har inga problem med att säga till folk att jag skulle ha handlat av dem OM de bemödat sig om att bemöta mig på ett trevligt sätt. På samma sätt brukar jag tacka för god service när någon expedit är extra vänlig.


    Expediter som tror sig vara förmer än kunderna kan ha sin affär för sig själva så de får sitta och babbla i telefon med sina kompisar. Mina pengar ska de då inte förvänta sig att få.


    JA det finns krävande och jobbiga kunder också, men snorkiga expediter är det värsta jag vet. Väljer man ett serviceyrke ska man banne mig inte vara sur och snorkig.


     

Svar på tråden Nonchalent bemötande på Ramona Design i Göteborg