• betsy14

Catering i Örnsköldsvik?

Jag ska gifta mig i Ö-vik nästa år men bor på annan ort. Det gör det lite svårt att kolla upp saker... Någon som vet en bra och prisvärd cateringfirma i Örnsköldviksområdet?
    Finns det något bageri som är bra på bröllopstårtor?

• Svar på tråden Catering i Örnsköldsvik?
  • ester

Hej!

Roligt att se fler som ska gifta sig i Övik!

När det gäller tårtor säger jag spontant: Lundbergs bageri eller Sockerbagaren.

Catering finns lite att välja på, beroende på vad ni är ute efter. Skickar med en länk till näringlivsregistret så kan du själv kontakta företagen. Har fått rekommendationer på Richard Nilsson Sångkock.

www.nr.oea.se/

När och var i Övik ska ni gifta er?

• icca

Jag använde mig av Richard sångkock. Maten var jättegod och portionerna var STORA och det kostade mig 200,-/kuvert för följande:

Kavring med renkött och pepparrots"röra"
    Mozzarella och västerbottensinbakad kycklingfilé, rotsakssymfoni och het salsa.
    Cheesecake med hjortronsylt.

Ett enda minus var att maten inte var så väldigt snyggt upplagd, men det kan man säkert trycka på.

Jag har prislistor från B-O´s restaurang och Kalas catering om du vill ha. Har du en mailadress så kommer de direkt.

• Meddelande borttaget
  • betsy14

Tack för all hjälp ester och icca!
    Jag ska ta kontakt med dem ni har rekommenderat. Om ni har prislistor och så får ni gärna skicka dem till mig.
    betsy14@spray.se är adressen.
    Vi gifter oss i början av juli nästa år i Själevad och ska förmodligen ha festen i Hörnettpaviljongen. Eller har ni andra tips på plats?

• Sandra7907
    betsy14 skrev 2003-08-18 08:13:35 följande:
    Icca, jag skulle jättegärna vilja ha prislistorna du skrev om. Min mail är betsy14@spray.se
    Hej,
    Vad intressant och nyfiken jag blev nu!
    Vi har tänkt gifta oss i själevadskyrkan och ha vårt bröllopsfest på hörnettpaviljongen. :)
    Såg att ni hade haft samma planer.
    Berätta var det ett bra ställe att ha festen på?
    Vi har tänkt gifta oss nu i sommar.

Fick ni tag på en bra tårtmakare?
    Vi är inte heller från övik svårt att veta ..

Tacksam för svar.

Mvh Sandra
Svar på tråden Catering i Örnsköldsvik?