Jag är också lite förvirrad om vad vi ska ge bestmanen och maskalkerna (dom är 3 sammanlagt)
Alla andra har jag ordnat till, Mina 4 tärnor får sina klänningar och skor + varsitt muranohjärta i guldfärg med silverkedja, min lilla blomsterflicka får sin klänning, ett diadem och ett likadant halsband som tärnorna fast modell mindre. Min syster som syr alla klänningarna får ett sött armband som är köpt på ebay med månadsstenar och ett hjärta där det står "big sister" tillsammans med en superfin dikt.
Min blivande svärmor får en personlig näsduk där det på ena sidan står "mother of the groom" och på andra sidan står det våra namn och datumet. Min mamma får samma sak fast då med "mother of the bride" och sen får hon också en fyll i bok "till mamma" som jag har fyllt i om henne.
Därimot är jag då osäker på killarna, bestmanen och 1 marskalk får varsin slips för att matcha brudgummen, men den andra marskalken kommer att ha sin mässuniform och behöver ingen slips. Så vi tänkte bara ge de första två något litet, men sen vet jag inte till min pappa, vår toastmaster (min bror) och den andra marskalken (min andra bror)
Jag kollar in och ser om det har kommit lite fler förslag, tacksam för allt.