Blev utsatt för möhippa i helgen och den var kanon!
Vi började med champangefrukost hemma hos mig där de dök upp helt oväntat.
Sedan var vi lite macho med 5 kamp i skytte. Luftgevär, luftpistol, lerduvveskytte etc. Skitkul!
Sedan relaxade vi på ett spa där det också stod en bord med presenter från varje tjej som var med utan att jag visste vem som gett vad. De hade köpt något som de associerade med mig och jag skulle gissa vem som köpt vad. T ex fick jag en plunta av en tjej där det stod "Girls night out"på. Det var hon och jag som hade en galen Girls Night out när jag träffade min m2b.
Därefter omklädning och middag på restaurang. Fick besvara frågor som min m2b hade svarat på för att se hur väl vi känner varandra. Jättekul och rörande.
Sen efter middagen blev det PARTY och fick jag 5 st uppdrag ( t ex autograf från kändis) som skulle uppfylla innan kvällen var slut. Det var också riktigt kul då alla så klart ville hjälpa bruden! Jag blev poppis om man säger så.
Tips är att se till att det finns mat och vatten hela tiden. Det tar på krafterna att vara igång från morgon till kväll. Personligen gillar inte jag att skämma ut mig på stan och det hade mina vänner respekterat, tänk på vad bruden skulle tycka vara roligt att göra. Ta i lite i marginalen när det gäller tidsplaneringen så man slipper stressa.
Dessa tips uppfyllde mina vänner suveränt och jag hade en underbar dag!