Bröllopsbukett
Jag söker all inspiration jag kan hitta till min brudbukett. Några tips var jag kan titta?!?
Tacksam.
Jag söker all inspiration jag kan hitta till min brudbukett. Några tips var jag kan titta?!?
Tacksam.
Jag har lagt upp massa bilder på buketter på vår blogghttp://www.maxiander.se om du klickar direkt på www.maxiander.se/ så kommer alla inlägg som inehåller just brudbukett :) vet inte om det kan vara till någon hjälp men hoppas du får lite inspiration!
www.bernzonsblommor.se har MASSOR med blommor
Du har också ett galleri här på BT där du kan titta under buketter och hitta exempel.
Glöm heller inte att de flesta blomsteraffärer har album med bilder på vad de själva gjort och även andra inspirationsbilder. veka inte att be att få bläddra och inspireras på plats!
Jag har bild på min bukett. En ganska vanlig sort, men fin förståss...
Jag köpte min bukett från Jenny på The Whyte house. Hon var helt fantastisk på att ge tips, lyssna på mina önskemål och var dessutom otroligt prisvärd! Köpte min bukett, två tärnbuketter och två coursager för 1500 kronor!
Humm min länk funka inte, gå in på www.maxiander.se/ om du sk kolla just buketter, sök annars på blommor i bloggsök uppe till höger inne på bloggen.
Vår florist till vårat bröllop hittar du här emiflora.se/, hon har också fina bilder på sin sida :)