förslag på blommor
Behöver hjälp ! Ska ha färgtema orange,svart ,vit och silver .
Vad ska man ha för brudbukett någon som har förslag ? Gärna med någon orange gerbera i !
Behöver hjälp ! Ska ha färgtema orange,svart ,vit och silver .
Vad ska man ha för brudbukett någon som har förslag ? Gärna med någon orange gerbera i !
När gifter du dig? Vad som finns för blommor varierar en del över året.
bara orange gerbera ngra göna strån o sen knutet silverband skulle kunna bli skit snyggt. beror också på vilken känsla du vill ha av buketten, typ modern o stilren eller mer romantisk dropbukett tex...
gifter mig 24 juli ! Och vet inte vad det finns för blommor då dom flest har nog haft sin tid eller ?
jag är kort och har tänkt mig en liten rund och lite strån som hänger ner ! vet inte vilket som är finast murgröna eller hjärtan på tråd ?
Det finns Kallor som är i princip helt svarta och det vore ju läckert ihop med orange Germini. Jag skulle rekommendera dig att kolla om floristen kan få tag i Crocosmía också, som vore en vacker blomma att kombinera med de andra. Den är orande och lite spretig och fin för att den knyter ihop de andra två med varandra. Lås dig inte vid Murgröna eller Hjärtan på tråd. det finns mycket annat grönt som kanske passar bättre. Be floristen visa dig och ge exempel och förslag!