Vår välkomsttext lyder:
<!-- /* Font Definitions */ @font-face {font-family:"Blackadder ITC"; panose-1:4 2 5 5 5 16 7 2 13 2; mso-font-charset:0; mso-generic-font-family:decorative; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:3 0 0 0 1 0;} @font-face {font-family:Verdana; panose-1:2 11 6 4 3 5 4 4 2 4; mso-font-charset:0; mso-generic-font-family:swiss; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:536871559 0 0 0 415 0;} /* Style Definitions */ p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {mso-style-parent:""; margin:0cm; margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; color:black; mso-font-kerning:14.0pt;} p.Bread, li.Bread, div.Bread {mso-style-name:Bread; margin:0cm; margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:14.0pt; font-family:"Blackadder ITC"; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; color:black; mso-font-kerning:14.0pt;} @page Section1 {size:595.3pt 841.9pt; margin:70.85pt 70.85pt 70.85pt 70.85pt; mso-header-margin:35.4pt; mso-footer-margin:35.4pt; mso-paper-source:0;} div.Section1 {page:Section1;} -->
Hjärtligt välkomna på bröllopsfest! Nu har de tu blivit en och det ska firas! Vi hoppas att ni alla kommer trivas och ha riktigt skoj ikväll. Känner du att du kan höja stämningen ytterligare eller bidra med någon form av underhållning under kvällen, var vänlig och fyll i den lilla lappen nedan och lämna till värdparet så snart som möjligt.
Nedanför har jag då en löstagbar lapp som man kan fylla i och ge till värdparet.
Vidare i festhäftet har jag bland annat:
Presentation av värdparet Meny Bröllopsbingo (du kan ladda ner mitt här om du vill
www.martinaa.se/upload/bingo.doc) Presentation av brudparet % av gästerna (tex 43 % av gästerna är kvinnor, 12 % är förlovade, 38% är släkt med brudparet och 7% har varit på hårdrockskonsert med brudgummet etc...) Ett sökord med bröllopsord. Skapa ditt egna här:
puzzlemaker.discoveryeducation.com/ Bildcollage med bilder på oss som små En tidslinje över vårt gemensamma liv, från första mötet, till första kyssen, till förlovning, ihopflytt, frieri och bröllop mm. Så här ser den ut
www.martinaa.se/upload/tidslinje.pdf Intervju med våra föräldrar samt deras bröllopsfoto Bordsplacering och gästpresentationer Tack-sida
Hoppas det kan vara till någon hjälp! :)