blommor i gbg
hej! jag skulle snabbt behöva en bra folrist i gbg, innan min man ångrar sig om att åka idag;) vet ingen själv...
tacksamm för alla svar jag kan få!
hej! jag skulle snabbt behöva en bra folrist i gbg, innan min man ångrar sig om att åka idag;) vet ingen själv...
tacksamm för alla svar jag kan få!
ingen?? ser att jag visst hade svårt att stava också;)
3i1 design som ligger på plantagegatan vid Linné. Jeöena heter tjejen och är superduktig!!
www.3i1design.se är adressen till hennes hemsida :)
Interflora vid Olskroken är duktiga. Flowerbar snett imot arkaden på fredsgatan har bra kvalitet och bra pris men de stänger under sommaren och blir till glassbar så det beror på när du skall ha blommorna.
inte förrän 14 augusti... tack för tipsen!!
krokslättsblommor i mölndal är supertrevlig och verkar vara grymt duktiga på bröllop. Bra priser om man jämför med gbg. www.krokslattsblommor.se
Jag håller med Millanita, krokslättsblommor skall ordna med min blommor. Nina heter ägaren där och hon är underbar!
Hon ska göra min också. Samma brudbukett skulle kosta 2300:- på blomform (ligger i linné) och på krokslätt kostar den 1200:-...så man kan alltså spara tusenlappar om man inte tar en florist i city.
Kul Blanca, vad har du beställt och när gifter du dig?
krokslättlåter ju jättebra. tack för det tipset!
någon mer?
NK Blomster! Så otroligt vackra grejor de gör där... har ingen aning om hur min bukett kommer se ut men jag har FULLT förtroende! =) Inte farligt dyrt heller.
ja, NK hade ju varit bra, ligger nära salongen där jag ska göra håret, men hade nog trott att det skulle kosta mycket mer än på andra ställen;)
Rosami Blommor vid Stampen (språvagnshållplatsen Ullevi Norra) är superduktiga! Och Grönbergs Interiör på Kungsgatan. De har en blogg också...