• scarborough81

Om tre dagar är vi gifta!!

Ni som gift er.. hur var det när ni stod i kyrkan och klockorna började ringa och sedan musiken började spela? Var ni nervösa???

• Svar på tråden Om tre dagar är vi gifta!!
  • fibobs

Guuuud va spännande!!!!
    Lycka till
    kram i sooolen

• Millanita

Ta med en fickplunta och ta en liten klunk innan vigseln för att dämpa nervositeten

• CE76

För oss var det supernervigt, för när klockan var 14 och allt skulle börja hade 25 av våra gäster inte kommit, däribland mina svärföräldrar. Bussen som vi anlitat från ett hotell till kyrkan hade en chaufför som inte hittade och eftersom det mest var tillresta gäster var katastrofen ett faktum.... Dom kom 7 minuter över till kyrkan, och vi kunde komma igång ca 15 min försenade, men det gjorde ju att man blev väldigt stressad, vi trodde att dom krockat och ingen hade ju mobilerna med sig i fracken direkt heller, och jag hade inte min mobil och kunde endast några nummer i huvudet, det satte lite press på hela tidsschemat och orsakade oss merkostnader för bilen vi hade hyrt till efteråt... Men gifta blev vi och det var underbart. Minnena från när dörrarna slås upp och musiken börjar spela kommer för alltid finnas på näthinnan. Det var en toppenkänsla, och man naglar fast sion blick längst fram för att inte börja gråta ju när man ser alla släktingar och så :) Lycka till på lördag!!

• LJochMH

Jag kan tro att man är nervös...

Svar på tråden Om tre dagar är vi gifta!!