• join

Kortdesign.se

Idag kom våra inbjudningskort,efter 13 arbetsdagar! Stog att det skulle ta 5-6 arbetsdagar. Desutom var det blodfläckar på vissa av korten :( Säkert har dom skurit sig när dom beskärt korten! Tyvär har jag inte tiden till att skicka tillbax korten pga osa snart :( Ville bara skriva det utifall någon tänker beställa av dom! Dom flesta verkar super nöjda med dom & visst korten var fina men jag tycker inte att det ska vara blodfläckar på dom :( Vem vill skicka inbjudningskort med blod på? Nu var det inte på alla kort men ändå.

• Svar på tråden Kortdesign.se
  • Bride in leather

What?

Nej det hade jag aldrig accepterat.Har ni betalat än?

• ALLIMA

Va? Hemskt! Det ska ni inte acceptera! Jag har varit i kontakt med dom flera gånger och fått utmärkt service och toppenfina provkort. Har tänkt beställa våra kort från dom. Nu vet jag att jag bör vara ute i god tid med beställningen...
    Hoppas det ordnar sig för er!

• join

Ja,vi tog postförskott & betalade när vi löste ut dom :( Har mejlat dom & skrev som det var men utan svar!

• Bride in leather

Ring dem.Annars hade jag ringt konsumentverket

• Lattemamman

Synd att det gick så med era kort :(. Vi har beställt våra kort från kortdesign och fått dem inom en vecka, kvaliteten var det inget fel på.

• join

Fick mejlsvar från dom & där dom gärna ville trycka nya kort till oss & lovade att vi skulle få dom nu på Måndag & då kunde dom även trycka nytt osa & vi behöva inte skicka tebax dom med fläckar på,tycker jag var jätte bra! Men jag hade redan lagt mina på lådan 1 timme innan jag fick svaret :(

• Mia 77

fick också vänta bra länge på mina inbjudningskort, ca 14 dagar. Sen hade de tagit 100 kr för mycket, men de fick vi tillbaka in på kontot inom 1 v

• PannePann

Usch! Stackars er! Jag hade varit helt utom mig av ilska. Dessurom är det ju faktiskt så att ni inte vet vems blod det är, och om denna person bär på någon blodsmitta (ex. hepatit eller HIV. Inte särskilt troligt med HIV kanske, men hepatit är inte så ovanligt som man tror...). Nu är ju situationen redan löst för din del, men annars hade du ju kunnat kräva rabatt på din beställning eftersom det var för sent för nya kort.

• Jessica och Daniel

Jag köpte våra inbjudningskort där och fick dom efter 8 dagar och var super nöjd.. Nu har jag beställt placeringskort, vinetiketter sam banderoll oxå! Kul o ha allt i samma tema..

• Brud20100820

Vi har beställt kort därifrån som nu verkar kommit bort på posten :(
    det enda hon sa när jag ringde och frågade efter korten var att, nää men dom är skickade härifrån... Åhhh så ledsen, 800:- åt skogen, med osa om nån vecka..så vi hinner ju inte beställa nya heller. Vi får nog skicka ut email till alla inbjudna istället! Trist!!!

• BrideBecks

Se bara till att vara ute i god tid. Vi är jättenöjda med våra inbjudningskort men det tog någon vecka längre än beräknat.

• ALLIMA

Ok. Oj nu blev jag nervös! Har ju tänkt beställa all trycksaker därifrån....Tycker jag fått jättefin service hittills då jag mailat dem... Kanske vissa perioder dom har mer att göra?

• Per och Rebecka

Vi har köpt inbjudningskort, servetter, festprogram, bubblor och en gästbok från kortdesign och det har kommit snabbt och varit kanonbra service, så jag tycker inte att man bör känna någon oro.
    Men det är väl ett bra tips att vara ute i god tid, om det skulle vara några fel.

Svar på tråden Kortdesign.se