• Murtinos

Så nervös!

Fy så nervös jag är, vi gifter oss nu på söndag i samband med  dotterns dop.. är endast 2 st som vet om det så blir en överraskning för alla andra. Kommer heller inte ha brudklänning på mig eller ha någon fest efteråt mer än till dottern då vi vill att det ska vara hennes dag. Men kan inte låta bli att vara super nervös! tänk om hon börjar gråta när vi står där framme, tänk om jag/vi säger fel?

• Svar på tråden Så nervös!
  • Matildes

Haha ta det lugnt, det går säkert huuur bra som helst =)

• Påfågeln

Kul! Ta det lungt, vad som än händer så blir ni ju gifta!

Du måste berätta sen hur det gick! Lycka till och grattis!

• moule

Ta det lugnt, det sitter bara människor ni tycker om i kyrkan och ni kommer väcka massor av glada och förvånade känslor och leenden. Det går skitbra, bara njut!

• Murtinos

Nu har vi vart gifta i två dagar och allt gick jätte bra var så nervös så jag skakade hela jag och mådde illa.. men hade nog skrämt upp mig själv i onödan för det gick så bra så bra tack vare den mest underbara präst man kan ha och självklart min man då :D

• Påfågeln

Grattis! Kul att det gick bra! Vad fick ni för reaktioner?

• Katarina Michael

Grattis! Är med nyfiken på reaktionen!

• Murtinos

Kan säga att det var inte många som fattade galoppen direkt utan stod mest som fågelholkar, min låtsasmammas reaktion blev "jädra onge" (på ett bra sätt alltså för hon skrattade samtidigt och var allmänt chockad) nu två dagar senare pratar familjerna fortfarande om det och att de nu har börjat smälta detta.

Tack så mycket kanske jag ska säga också :)

Svar på tråden Så nervös!