• mummlis

Brudbukett Göteborg

Hej!

Någon som köpt brudbukett av blomsteraffären i Tuve centrum eller blommorna hos Louise? Blev det som du tänkt dig? Prisvärt?

Annat förslag på florist i gbg?

Tack!

• Svar på tråden Brudbukett Göteborg
  • prickigkatt

Blomrum i passagen mellan Vallgatan och Södra Larmgatan är helt fantastiskt duktiga!

• kenttjej

Köpte alla våra blommor på La Fleuriste på Aschebergsgatan (lite ovanför Vasaplatsen) och är verkligen supernöjda! Jag visste knappt själv vad jag ville ha när jag gick dit, men vår florist var helt fantastisk och fixade perfekta buketten till mig och alla andra blommor var helt underbara! Färgen var precis den jag ville ha. Fick även beröm av fotografen som tyckte buketten var så vacker, även underifrån vilket man lätt glömmer. Floristen hade dekorerat handtaget väldigt fint med fina spetsband o så

• BlackWIngedAngel

Jag har handlat buketter på båda ställena, dock inga brudbuketter. Louise är bättre än Tuve i alla fall. Men det allra bästa stället jag vet ligger i Kortedala, på Kalendervägen och heter Marys blomsterdesign. Butiken är liten, men hon är väldigt trevlig och lägger verkligen ner omsorg på sina arrangemang. Dessutom håller de sig längre än några andra blomsterarrangemang jag vet. 

• callisen

Håller med om Blomrum, eller NK Blomster, som har samma affärsinnehavare eller nåt som Blomrum. Makalöst vackert!

Svar på tråden Brudbukett Göteborg