• fryser

underkläder

är dte nån mer som handlat från CHIA i göteborg o fått samma kassa service som mig? hon försökte packa på mig allt förutom det jag ville ha o efetr många byten o huvudvärk så bestämde jag att jag tar med 2 sett med underkläder hem o provar o hon lovade att jag skulle ha öppet köp på de.  hon gav mig 20 % på ena korsetten då de skulle sluta tta sälja de.. i lör var en av min atärnor o lämnade tillbaka ena settet då jag inte alls ville ha den egentligen. hon hade varit jätte otrevlig o tagit tillbaka rabatten på det settet jag behöll o försökte med att hon inte alls hade lovat öppet köp...
    grrr för sånna säljare

• Svar på tråden underkläder
  • Iransktjej

NÄÄÄÄ! Jag blir så förbannad när jag läser ditt inlägg! Läs mitt så får du se.. Jag har döpt det till Lita aldrig på Bh säljare som ...
    Fy vad arg jag blir.. jag blev lurad av de J***a också! De smällde på mig en BH och jag blev erbjuden en Tvättpåse som förlåt för besväret.
    Ush och fy! Om du hittar någon annan bra affär för stora storlekar så tipsa gärna =)

• fryser

ok härligt att höra att dte inte var mig dte var fel på för dte känndes nästan så efter att hon mer eller mindre skällt ut mig. o jag skulle minnsan vara tacksam för att de överhuvudtaget tagit tillbax det ena settet..grrrrr...

jag har nåt positivt.. helens brud o bal i kungälv hade ganska mycket underkläder till bra priser o dte bästa var att hon som jobbar där var sååå gullig o hjälpsam.

Svar på tråden underkläder