Inlägg från: kikki kikki |Visa alla inlägg
  • kikki kikki

Bröllop 2011 Göteborg.

Hej!

Jag skulle ha gift mig nu den 10 juli men blev gravid så vi har bestämt att flytta fram brökkopet till nästa år. men vi har inte bestämt vilket datum än. Alla saker till bröllopet har redan inhandlas så det är bara inbjudningskorten som ska göras sen när datum är bestämt...och boka kyrka och lokal då också...ler

• kikki kikki

Vi har bokat tid i kyrkan nu och det blev 7 Maj 2011 i kungälvs kyrka

• kikki kikki

Och jag i kungälv.....men anser att jag är gbg:are för jag bodde där innan...ler....och är nästan varje dag i gbg.

• kikki kikki

lovvydovvy skrev 2010-07-30 15:52:25 följande:
    Kikki Kikki: vad roligt med en till i Kungälv! Var ska ni ha festen?

Vi har bokat ytterby folkets hus....skitfin lokal med scen och bar och handikapsvänlig. och skaplig stor parkering

Vart ska ni ha eran?

• kikki kikki

Fröken Skruttis skrev 2010-08-02 13:15:36 följande:
    Har ni kollat runt på frisörer ännu?! :)

jag funderar på att låta mina stora töser prova att göra lite olika uppsättningar på mig och blir någe av dom bra så får dom göra mitt hår sen....annars så vet jag inte hur långt i förväg man måste boka frisör

• kikki kikki

Runi skrev 2010-08-05 19:35:51 följande:
       Kikki kikki: Det ligger i gamlestan på artillerigatan 40. Helt underbart ställe. Hade sett framför mig hur det var det perfekta stället för mitt drömbröllop..

det är tråkigt när det inte blir som man tänkt sig.....finns det ingen resturang eller pizzeria som du kan höra med i närheten som kan förvara din tårta ?

Svar på tråden Bröllop 2011 Göteborg.