• mariaandersson4

Present bestman för 200kr

Till min brudtärna har vi köpt ett halsband för 200kr. Vi ska ha ett ganska enkelt bröllop och därför vill vi bara ge en mer synbolisk present.

Vad skulle vi kunna köpa till vår bestman för ca 200kr?

Har ni några förslag om vad man skulle kunna köpa till vårat toastmasterpar så får ni gärna nämna det också =)

• Svar på tråden Present bestman för 200kr
  • ElinDaniel

En flaska vin, choklad eller annat som är inslaget i cellofan. Med ett snyggt band och ett tackkort är "biffen" fixad ;)

• Uppsalabrud2010

En fickplunta kanske...

• Dejli

Det beror väl lite på vad det är för person... om man vill ge en motsvarande present så är ju manchettknappar det givna valet tycker jag, men använder han inte det så är det ju en bortkastad present.

• Farytopia

Min sambo va bestman förra året och fick ett sånt etui för kontokort med nån ingraverad text om vänskap.
    Det tycker jag va én jättebra present och inte dyrt. och nu är han bestman till min sambo i år så vad ska vi ge tillbaka ??

• minimis

Vi har köpt sedelklämma med hans namn ingraverat på, strax under 200 kr. Ska dock försöka komma på nåt mer...

• mariaandersson4

Ett etui med en ingraveringen låter bra! Någon som vet var man kan hitta de?

• Farytopia

mariaandersson4: Gå till en guldsmedsaffär, typ guldfynd, där har de såna.

Svar på tråden Present bestman för 200kr