• Julibrud 2010

Brudbukettshållare med oasis?

Hej!

Någon som vet vart jag kan köpa en brudbukettshållare med oasis billigast?...Nätet? Hos florist?....

Tack för hjälpen! :)

• Svar på tråden Brudbukettshållare med oasis?
  • one

Det ingick i alla fall en sådan hållare när jag beställde min brudbukett häromdagen. Jag vet inte priset utan fick ett totalpris av floristen.

• bruden i skogen

Man brukar oftast inte få köpa dessa hos florsiten. Utan precsi som andra säger de ingår då man beställer brudbukett.

Om det finns på nätet vet inte jag. Man köper dem hos grossiter då man är florist

• cilia100

Du hittar på wedshop oxå.Skulle best där själv men löste det på annat håll.

• Sörön10

De finns på tradera för en hundring! Jag ska kolla med min blomtjej om jag ska köpa nåt! =)

• passionsblomman

Jag tror nog det finns flera florister som inte har något emot att sälja en hållare. det som inte vil är väl sådana som tycker att de inte vill sälja för att folk ska göra själva. Själv tycker jag inte så utan säljer gärna hållare och annat material. Det är om inte annat bra att folk fattar vad dyrt arbetsmaterialet faktiskt är. Oasis är inte en billig produkt.

Däremot tar jag inget som helst ansvar för hur resultatet blir när folk ska fixa själva. Och det ingår ingen gratis binderikurs i att jag säljer materialet. Vissa tror nämligen det.

• Julibrud 2010

Tack för alla svar - har hittat vad jag behöver! :)

• Påfågeln

Ett tips är loppis! Jag hittade min för en femkrona!

Svar på tråden Brudbukettshållare med oasis?