• Sofia08

Tips på bröllopspresent!

Vi ska på bröllop och de blivade äkta paret bor i USA. Vad kan vi köpa till dem i present???? Jag vill att det ska vara något de kan ta med sig hem..
    Vilket betyder att det inte får vara för skrymmande, tungt och ömtåligt. Tips?

• Svar på tråden Tips på bröllopspresent!
  • junibrud2010

Brukar brudparet vistas i Sverige.. 

Köp presentkort på en SPA-helg valfri helg giltigt en viss tid. Så kan dom gå på det när dom kommer till Sverige nästa gång

• Sofia08

Konst var en jättebra idé! Är det någon som har ett annat tips på hemsidor med konst/fotografier?

• Rufsas

Sorry, men jag skulle aldrig ge eller för den delen vilja få konst av någon annan. T o m min sambo och jag har helt olika smak gällande konstnärlig utsmyckning.

Har de ingen önskelista? Det brukar amerikanska par ha.

• Sofia08

Paret är svenskar och har precis flyttat till USA. Ingen önskelista. Jag funderade på någon inramad fin bild av Stockholm?

• Rufsas
    Sofia08 skrev 2010-06-16 11:22:28 följande:
    Jag funderade på någon inramad fin bild av Stockholm?
    Tycker jag låter som en utmärkt idé!
  • Johanna Larsson

Antingen en bild av Stockholm. Annars hittade jag en sida som säljer konstdekorationer i metall, hur fina grejer som helst!!!!!

Jag ska köpa någonting till min bästa kompis bröllop tänkte jag. Lite över min budget, men kan inte motstå. Funderar mellan:

1. www.gersteinart.com/pl_product~30~12~0.htm

2.www.gersteinart.com/pl_product~73~10~8.htm

eller

3.www.gersteinart.com/pl_product~94~9~7.htm

Kan ni hjälpa mig?????

MVH

Johanna

• Johanna Larsson

Kanske nåt mindre ömtåligt från kosta boda?

Svar på tråden Tips på bröllopspresent!