• LillaEmmasMamma

Tips på secretbox bilder!!!

Jag ska ge min blivande en secretbox som morgongåva,men jag behöver lite tips på fina bilder!

Han är väldigt intresserad av whiskey tex om man kunde fått med det på ett roligt sätt,fotboll har har spelat mycket i sin dag & tycker ff det är superkul...

Har ni några roliga ideer så bara dela med er

• Svar på tråden Tips på secretbox bilder!!!
  • Bride in leather

du liggandes/sittandes o så häller du upp en whisky?

• Sörön10

Ta en whiskeyflaska och fyll den med någon annan vätska i samma färg! Ta ett foto där du står med ryggen mot kameran och armarna uppåt å häller ur flaskan över dej! =) Lite wet-tshirt! 

Eller så kanske det var lite för porrigt! haha

• LillaEmmasMamma

Sörön 10:Faktiskt en alldeles utmärkt ide! Gillar den! :)

Mer mer! :)

• KlaraV89

Hej
    2 fotbollar framför boobsen, doppa fingret i ett visky glas och sen slicka av det..
    Behöver du tips på en fotograf så kan du mejla mig

• ConnyD

Om jag skulle tagit bilderna åt dig hade jag lånat en pubmiljö och verkligen gått lös på whiskeytemat. Finns massa fina whiskeyflaskor som kunde användas på sensuella närbilder. Spets och fina flaskor går bra ihop och vit spets mot mörka flaskor kan bli snyggt.

• jossankossan

köp en hekarklacksdräkt/domardräkt eller nåt å ta sexiga kort på en fotbollsplan!

• Bubo

ConnyD skrev 2010-06-17 08:05:28 följande:
    Om jag skulle tagit bilderna åt dig hade jag lånat en pubmiljö och verkligen gått lös på whiskeytemat. Finns massa fina whiskeyflaskor som kunde användas på sensuella närbilder. Spets och fina flaskor går bra ihop och vit spets mot mörka flaskor kan bli snyggt.

Åhh vad sensuellt att ligga halvnaken i en bar med massa sprit runt sig. Något extra att ge bort på sitt bröllop.

• ConnyD

jadu om nu den blivande mannen är fanatisk whiskeyälskare så lär det bli uppskattat. har redan gjort den typen av bilder och mannen tackade faktist mig för valet av whiskey :)

• Miss Sofie

Jag tog morgongåva bilder häromdagen och på några bilder hade jag en fotbollströja på mig (hans favoritlag såklart), ett par snygga trosor och stod på knä i sängen, det var rätt kul.

• KlaraV89

Budo- varför alltid så neggo?
    Man behöver ju inte ta alla bilderna i en bar men några skulle säkert hennes man tycka vara jätte kul och coolt med kontrasterna spetts och whiskey 

• KlaraV89

Miss Sofie, kul ide med tröjan, hade du på fotograferingen?

• Miss Sofie

KlaraV89
    Jag förstår inte riktigt frågan, men jo jag hade tröjan på mig på en del av bilderna. Drog upp tröjan lite på ena sidan så man såg lite av troskanten. Sen hade jag en lite slarvig tofs, det kändes lite mer sportigt :)

• KlaraV89

Miss sofie-Hehe så det kan bli då man skriver fort på jobbet, jag undrade om du hade kul på fotograferingen

ConnyD- då förstår jag hon är putt på vissa ovasett.

• ConnyD

ursäkta att göra Bubo besviken men jag jagar inga jobb här längre. jag har mer än nog att göra. Den websidan då syftar på är inte min företagssida längre. Min sida skyltar jag inte med här eftersom det skulle vara reklam.

jag jagar inte jobb där tjejer klär av sig framför min kamera, jag har gjort sånna bilder men bara på beställning från tjejerna.

Ska jag tolka det som att du inte tycker om att jag under flera år gett råd genom kommentarer här? jag trodde det var lite meningen med denna sidan.

Några stulna bilder finns inte på min sida.

Kvaliten på mina jobb vet du inget om. Mina kunder brukar vara mycket nöjda.
    Din kvalite vet jag inget om så det kommenterar jag inte. 

sluta uppträda som en bortskämd barnunge och låt ditt eget arbete tala för dig. Du förstör stämningen här inne helt i onödan.  

• Miss Sofie

Det är bara att försöka ignorera Budo tycker jag. Hon/han vill ju bara skapa problem och få lite uppmärksamhet, så tragiskt.

KlaraV89 - jo jag hade faktiskt jättekul på fotograferingen. Jag var lite nervös innan men fotografen va så härlig och entusiastisk att det blev jättekul och jag kände mig jättesnygg :)

• 6x6 photography

Kanske ett par romantiska/erotiska i sidentyger där bara du är hans ögonsten och sen även ett par mer roliga/sexiga bilder. Kanske att du fotograferas i hans favoritlags tröja och bara trosor på dig?

Svar på tråden Tips på secretbox bilder!!!