• Solbo

Var köpa portmonnä i vit/ivory spets?

HEJ!

Kunde någon berätta för mig VAR jag skall få tag på en portmonnä till min stora dag? Jag har letat och letat och det börjar kännas som att jag får hitta någon annan väska... Den jag har letat efter skall ha vit/ivory bakgrund med vit/ivory spets. Jag hoppas att någon av er vet var man kan få tag på en.

Tacksam för alla tips!

• Svar på tråden Var köpa portmonnä i vit/ivory spets?
  • Trasan99

Var bor du? I Göteborg finns en butik som heter Wedding by Camilli som har allt möjligt, de skulle kunna ha något sådant.

www.weddingbycamilli.se/

• 23maj2009

Köpte min på kappahl nu..
    Har ingen bild just nu. kan fixa om du vill..

• Solbo

Jag bor i Finland och enda sättet för mig att köpa något från Sverige är genom internet eller min kompis som bor i Stockholm.

I förra veckan var jag in till Kappahl och tittade men den enda portmonnän jag hittade där var inte i spets. Du kunde '23maj2009' gärna skicka en bild på portmonnän som du köpte så jag kunde fråga av expediten när jag åker dit nästa gång.

• 23maj2009

Ok den är inte i spets men snygg ändå..haha ska ta och fota den och lägga bilden i mitt galleri.

• Solbo

23maj2009--> Den såg jag också! Jag tänkte ta den men lade den tillbaka för det var en spets jag hade drömt om. Får se om jag hittar en... Tack iallafall!!

• Ellsa

Det finns en liten present- och blombutik på Östgötagatan på söder i Stockholm som jag går förbi varje morgon, kvarteret mellan Bondegatan och Skånegatan. Där har jag sett en virkad spetsbörs i skyltfönstret. Det är jättegullig, och har en sån där knäppning som gammeldagsa handväskor har. Kanske inte så värdefull info men om din Stockholmskompis skulle ha vägarna förbi... :o)

• wiicky
    Solbo skrev 2010-06-15 13:02:19 följande:
    23maj2009--> Den såg jag också! Jag tänkte ta den men lade den tillbaka för det var en spets jag hade drömt om. Får se om jag hittar en... Tack iallafall!!
    Man kan ju alltid köpa den och sätta på spets själv.
  • Solbo

Tack till er för tipsen!! =)

Svar på tråden Var köpa portmonnä i vit/ivory spets?