Axelbandslös klänning med snörning i ryggen, vilka underkläder?
Vad ska ni ha under ni som har valt en axelbandslös klänning med snörning i ryggen?
Jag funderar på torslett, men har fått för mig att det kan bli väldigt varmt?
Vad ska ni ha under ni som har valt en axelbandslös klänning med snörning i ryggen?
Jag funderar på torslett, men har fått för mig att det kan bli väldigt varmt?
Jag ska förmodligen ha en Freebra, då ryggen på min klänning går så pass långt ner.
Jag hade en vanlig axelbandslös bh. Klänningen fungerade som korsette i sig och jag hade inte velat ha på mig ett enda plagg till. Det var varmt nog (men så gifte vi oss i lördags när det var över 25 grader...)
Jag ska ha en axelbandslös Bh. eftersom det är korsett skenor i min klänning känns det lite som att det blir lite lager på lager annars.
Jag funderar på att skippa det helt! Kanske såna där blomklistermärken på bröstvårtorna utifall det värsta sker! haha!
Tycker att klänningen trycker till och lyfter upp bra!
Korsett kommer jag ha, dock har jag knappar o inte snörning.
Jag funderar på en axelbandslös BH, min klänning har inbyggd korsett. Visst skulle man vilja vara fin under men tyvärr så får jag välja det som är praktiskt/bäst
Samma för mig! Skulle gärna ha en snygg korsett under, men då kommer jag säkert att dö ;) Ska försöka hitta en bra axelbandslös BH, som inte känns som att man ska tappa...
Jag har en axelbandslös klänning dock inte med snörning men jag kan tipsa om en jättebra axelbandslös bh. Jag har köpt en Wonderbra. Har aldrig testat det märket förut men denna bh:n är helt fantastisk. Lyfter och sitter som ett smäck. Känns inte alls som om man ska tappa den. :)
Jag köpte min på Change, och den sitter kvar jätte bra. För det är som typ nå for av gummi eller vad man nu ska säga som kletar sig fast. Låter konstigt, vet inte hur jag ska förklara.
Jag skall vara topless haha. Min klänning är också axelbandslös med snörning i ryggen, och sömmerskan sade att de flesta brukar "go naked" under (fast trosor kommer jag ju ha, hehe)
Jag ska ha en freebra. Den funkar kanon om man har B kupa!! Har du större byst är jag inte så säker på att den fungerar lika bra.