• Jakobsson85

Blev er bröllopsresa som ni tänkt er?

Vi kommer  att gifta oss i juli 2010 och planerar att åka på bröllopsresa innan årets slut. Problemet är att vi inte alls vet var vi vill åka. Min förhoppning är att ni som redan åkt iväg på er bröllopsresa vill dela med er lite om era erfarenheter från ert resmål och alla kringarrangemang.

• Svar på tråden Blev er bröllopsresa som ni tänkt er?
  • Doffsingen82

Jakobsson85 skrev 2010-06-12 21:31:44 följande:
    Vi kommer  att gifta oss i juli 2010 och planerar att åka på bröllopsresa innan årets slut. Problemet är att vi inte alls vet var vi vill åka. Min förhoppning är att ni som redan åkt iväg på er bröllopsresa vill dela med er lite om era erfarenheter från ert resmål och alla kringarrangemang.

Vi tar bröllopsresan före för bröllopet att få en snygg bränna till klänningen

Vi åker på lördag, så jag kan återkomma en vecka efter det och rapportera
    Det blir en veckas all inclusive på ett 5-stjärnigt badparadis i Side (Turkiet) tillsammans med barnen. Kan inte tänka mig att det blir misslyckat på något sätt!

• Karolina A

Vi åkte på bröllopsresa några dagar efter bröllopet och hade en jättebra semester. Jag tror egentligen inte att resmålet i sig har så stor betydelse utan det blir underbart ändå - man är nygift och glad och kär och bara lyckliga att få vara tillsammans.

• bridesilly

vi åkte på bröllopsresa på måndagen efter att vi gift oss på lördag. var perfekt tidsmässigt. man hann varva ner efter bröllopet och göra en sista check inför resan.

vi åkte till cypern ayia napa, atlantica sungarden och hade en egen bungalow. helt fantastiskt väder i augusti att ligga på sin egen stora balkong och se palmeran vaja medans man sippar drinkar. hotellet kan verkligen rekommenderas.

Svar på tråden Blev er bröllopsresa som ni tänkt er?