• Pärlis

Tomma tackkort?

Goder afton!
    Någon som vet var man kan köpa tomma tackkort? Dubbla som man själv kan skriva i och sätta in ett foto. Det får gärna stå "tack" på framsidan.

Fanns på Gallerix, men tyckte det var lite väl dyrt för 5 st, 59 kr. För tomma kort liksom..

Tacksam för svar =)

C hjärta S
  • Svar på tråden Tomma tackkort?
  • mittid

Bokhandeln och Åhlens har oxå... Tror inte de blir så mycket billigare.
    Du kan ju beställa men utan text om de nu blir billigare... De är iallafall snyggare och det finns många fler varianter attvälja emellan.

• Pärlis

mittid skrev 2010-06-13 21:15:49 följande:
    Bokhandeln och Åhlens har oxå... Tror inte de blir så mycket billigare.Du kan ju beställa men utan text om de nu blir billigare... De är iallafall snyggare och det finns många fler varianter attvälja emellan.

Okej, får ge mig ut och kolla där då, tack för tipset =)

• Nicossambo

Panduro kan man köpa. Jag köpte ett tomt kort sedan ark som jag själv kunnde skära ut det var billigast.

• Nicossambo

Man kan köpa stämpel där det står tack och trycka på varje kort.

• Ginggirl

Kolla in på www.vistaprint.se, där kan du lägga in bilden själv också om du har den digitalt.

Lycka till!

• Pärlis

Nicossambo skrev 2010-06-13 21:58:45 följande:
    Panduro kan man köpa. Jag köpte ett tomt kort sedan ark som jag själv kunnde skära ut det var billigast.

Ginggirl skrev 2010-06-13 22:00:02 följande:
    Kolla in på www.vistaprint.se, där kan du lägga in bilden själv också om du har den digitalt.   Lycka till!

Tack för båda tipsen =)

Nicossambo skrev 2010-06-13 21:58:45 följande:

• Sanna2010

Jag kan rekomendera Mattonbutiken! Jag köpte tackkort där. De är helt vita, färdigvikta och ganska tjockt papper. Jättefina! Å om du vill ha tack på framsidan så kan du ju som sagt köpa stämpel

Tror de korten jag köpte kostade ca 6kr/st och de va nog billigare om man köpte fler...

• Pärlis

Sanna2010 skrev 2010-06-14 09:12:41 följande:
    Jag kan rekomendera Mattonbutiken! Jag köpte tackkort där. De är helt vita, färdigvikta och ganska tjockt papper. Jättefina! Å om du vill ha tack på framsidan så kan du ju som sagt köpa stämpel Tror de korten jag köpte kostade ca 6kr/st och de va nog billigare om man köpte fler...

Ah, men det låter perfekt =) Får ta mig en tur dit i veckan =) Tack!

• Sanna2010

Pärlis skrev 2010-06-14 21:51:44 följande:
      Ah, men det låter perfekt =) Får ta mig en tur dit i veckan =) Tack!

De hade väldigt många olika "tomma kort" med olika priser, så jag kan varmt rekomendera ett besök. Jag bor i Sthlm och va i den butiken. Vet inte om alla butiker har samma utbud?!

• Pärlis

Sanna2010 skrev 2010-06-15 09:45:05 följande:
      De hade väldigt många olika "tomma kort" med olika priser, så jag kan varmt rekomendera ett besök. Jag bor i Sthlm och va i den butiken. Vet inte om alla butiker har samma utbud?!

Okej, men jag bor i Malmö, så de bör ju ha en hel del, tycker man ju =)

• frujohansson

Eller, du kanske menade med passepartout slog det mig sen..

• Pärlis

Jag har köpt idag, fast på Panduro, var billigare än Matton =P Blev rosa kort med silvrig stämpel =)
    Tack för tipsen!

Svar på tråden Tomma tackkort?