spotify
Nu har jag slösat 99kr på spotiy premium för att kunna spela musik från spellista utan internet på vårat bröllop
Men när jag kopplar bort internet funkar det inte ändå.
Är nu mycket irriterad..
Vad gör jag för fel..
Tacksam för svar
Nu har jag slösat 99kr på spotiy premium för att kunna spela musik från spellista utan internet på vårat bröllop
Men när jag kopplar bort internet funkar det inte ändå.
Är nu mycket irriterad..
Vad gör jag för fel..
Tacksam för svar
Du måste högerklicka på spellistan och göra den tillgänglig offline - det tar en liten stund då du "laddar hem" låtarna till datorn, kan man säga enkelt. Först när denna "nedladdning" är klar kan du välja att gå offline.
Jag har redan låtar färdigt på datorn.. Måste jag ladda ner låtar igen för att det ska funka. Tyvärr mina engelska kunskaper e alldeles för dåliga för att jag ska förstå mig på deras hemsida..
När du har en playlist uppe så finns det en knapp uppe till höger där det står offline-mode. Den måste du klicka i för att det ska funka att spela utan internet. Det funkar inte automatiskt med alla låtar utan internet bara för att du har premium, du måste välja vilka spellistor du vill ha i offline-mode
Tack för era svar
Ska alltså den knappen där uppe som ska kunna spelas offline vara grön?
Jepp! Grön ska den va! Sen ska det inte vara några problem.
Nu har jag gjort så.. Men alla låtar funkar inte att spela offline ändå..
Låtar till middagen funkar
sen har jag en lista när gästerna kommer in och den funkar
men däremot bröllopsfestlistan så funkar inte alla låtar offline
Men det tar lite tid för datorn att spara låtarna i offline-mode det kan vara därför det inte funkar. Prova igen och låt den få en stund på sig. Det syns sen vilka som funkar och inte.
Nu syns det..
Tack för hjälpen
Det var så lite så, hoppas ni får en ljuvlig dag