• BrudSeptember10

Hjälp med bordsdekorationer!

Snälla kan någon hjälpa mig? Jag vet inte hur jag ska få till bordsdekorationerna. Jag har en idé om att ha grupper med smala glasvaser, i dem ska en vit ros finnas som är helt täckt med vatten och längst upp ska det flyta ett flytljus. Vad tror ni? Har ni sett något liknande?Vet att jag sett bild på det någonstans men vet inte om det var här på BT.
    Eventuellt tänkte jag även ställa grupperna på spegelglas så ljusen reflekteras...

• Svar på tråden Hjälp med bordsdekorationer!
  • BrudSeptember10

Tack snälla. Då kanske jag inte är helt fel ute i alla fall :)

• SaCa

Kanske en dum fråga; men hur får ni blomman att inte flyta upp? Den måste ju sitta ganska bra om den inte ska flyta upp under dagen.

Såg något liknande på ngt bröllops program på tv4 för ett tag sen men hittar inte hur han på programmet gjorde det längre.

• cire

Vi har tänkt att ha likadana dekorationer.
    SaCa när man sänker ner blomman i vattnet fylls själva blomman med vatten i alla blad och på så sätt stannar den kvar!
    Jag har hittat min inspiration på www.projectwedding.com gå till photos och sen på dekorationer. Det är ju en amerikansk sida så man får ju typ skala av hälften men det är iallafall massa av bra inspiration!

Har också tänkt att ha flytljus på men var hittat man sådana ljus av lite bättre kvalité?

Svar på tråden Hjälp med bordsdekorationer!