Boka resa Hawaii?
Vi försöker bestämma vart vi ska åka på bröllopsresa, kommer inte åka direkt efter bröllopet utan lite mer än ett halvår senare. Vi har flera alternativ men vårt drömresemål är Hawaii.
Nu är det så att jag aldrig rest utomlands över huvudtaget, min m2b har rest men då nästan enbart sista minuten eller färdiga charter resor.
Har försökt söka och knåpa ihop en resa på nätet för att i alla fall se vad det skulle kosta med flyg+hotell samt hur mycket fickpengar som behövs. Jag fattar inte alls vad jag ska göra dock. Skulle behöva lite hjälp antingen om någon varit där och vet vad en resa & hotell kan gå på under vinterhalvåret samt hur mycket fickpengar som kan tänkas behövas. Eller om någon som fattar alla dessa boka separatgrejor på näten kanske kan kolla upp priserna åt mig för jag fattar noll Vi kommer åka två vuxna och ett barn som då kommer att vara ca 2 1/2
Vi har som sagt andra alternativ, men vi vill ju så gärna åka till Hawaii om vi har råd. Vårt andra alternativ är Fillipinerna där vi bor gratis i min bästa väns mammas hus så där har jag min kompis till hjälp med att boka. Resten är charter så där är det ju bara att gå in på resebyrån att boka.
Hoppas någon här på BT antingen har varit där eller har koll på hur man faktiskt kollar upp priser på nätet, Vi vill åka Jan-Feb kanske ska tillläggas, Vill åka runt månadsskiftet där