Hjälp mig snälla!!
För jag bryter snart i hop av stress!
Jag har 4 st Tärnor som alla ville vara Tärna & jag vill ha alla vid min sida, nu till problemet!Dom ska betala sina klänningar själva,jag har inte ekonomi till att betala dom pluss att det blir inte ett stå jätte pampigt bröllop heller. Jag har sagt att dom bara kan köpa någon billig klänning som dom även kan ha sedan men att det skulle se fint ut om dom ALLA hade lika el iaf matchade,det höll alla med på,nu tyckte jag & dom 3 tärnor att färgen ljusrosa skulle passa in med all färgmatcning på hela bröllopet,ja till & med dukningen :) Min 4e Tärna var även med på det men har nu ändrat sig att hon vägrar bära ljurosa eftersom hon inte trivs i den färgen,hons krev att hon absolut inte ville förstöra & att hon jätte gärna ville vara min tärna men att hon inte blev sur om hon fick sitta i publiken pga av att hon inte vill ha ljusrosa,det är min bästa vänn & jag vill ha henne brevid mig & eftersom alla betalar själva kan jag inte lägga me i så mkt över vad dom köper heller,hon vill ha grå färg & dom andra vill INTE det eftersom dom tycker det är för tråkigt (begravning) Men man kan ju ha nå fint band som är vitt el rosa men nej. Nu blir det att alla köper en varsin klänning i olika färger & former,kommer det att se knasigt ut? Mina andra 3 tärnor vill gärn ha lika klänningar men då blir det tokigt om den 4e har en annan ju! Vad tusan ska man göra? Vill ju inte att dom ska se ut som nå cirkuståg me en massa olika färger heller :( Jag vill gärna matcha ganska bra iaf! men då går det ju inte & det blir ett enda i hopplock av färger säkert! Blir det tokigt tror ni? Kom gäääärna med tips för jag är så stressad över allting nu,orkar snart inte mera! Jag har ju mitt eget bröllop att planera vidare på & dotterns dop,pluss en trotsig 3 åring & en 3 månaders bebis hemme!Inte nog med det så kan dom alldrig prata i hop sej utan skickar en massa hälsaningar till mej,till & med över möhipan! Den ska ju inte jag veta nå om ju. Syrran skcikade idag att det nog inte blev nån för ingen unde samma datum & ingen kan ju offra något heller,inte kan vi alla kolla på klänningar i lag heller som skulle vara roligt för det är alltid något någon ska göra & ingen kan ändå :(