• Eriane

Scrapbooking material Sthlm?

Hade tänkt göra en egen gästbok men har ingen aning om vad jag hittar det jag behöver. Varit på panduro och dom har bara kanske hälften av sakerna och är dessutom jättedyra. Läste om ett tips att man skulle handla från scrapbookingaffärer istället.

Undrar nu om någon vet vart jag kan hitta material i Stockholm, gärna billigt men det viktigaste är att dom har det som behövs.

• Svar på tråden Scrapbooking material Sthlm?
  • Alexandra73

Inne i stan har du Skapa Hobby på Hornsgatan vid Mariatorget, i Gubbängen finns Papprika som oxå har bra utbud!

• badkulan 83

Scrapparazzi på Krukmakargatan 3, i närheten av Mariatorget.

Sen finns det många shoppar på nätet som har bra utbud och rätt snabba leveranser

• uppochhoppa

Matton ligger på luntmakargatan, en parallellgata till sveavägen. De har lite bättre priser än panduro har jag hört. Harvarit i butiken, ganska stor och har mycket papaper och en del scrapbookinggrejer.

• Eriane

Tack allihop Precis i tid med ska in till stan nu

/massa kramar

Ni är underbara

• Sanna2010

Jag håller med uppochhoppa, Matton har mycket och är billigare än panduro. Dessutom ganska stor butik!

• Eriane

Var där idag Kommer att handla där hela gästboken kommer kosta under 200kr. Det ända jag behöver hitta någon annan stans är lite hårdare papper till pärmen. Vill helst ha turkost

Svar på tråden Scrapbooking material Sthlm?